شاید سی و پنجمین دوره جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان با شعار " بچه ها به سمت قله" بهانه ای برای رسیدن به قله های زندگی کودکان و نوجوانان باشد.
کد خبر: ۱۱۳۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹ 12 October 2023

من علی طاهری نوجوان اهل اصفهان هستم و با آغاز سی و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به عنوان خبرنگار نوجوان به این جشنواره ورود پیدا کردم.
از کودکی تا کنون که به یاد دارم همیشه در ایام جشنواره کودک به سینما و تماشای فیلم می رفتم و حتی با مجری ها و بازیگرهای مورد علاقه عکس می گرفتم و گاها مجری های برنامه کودک با من به عنوان کودکی علاقمند مصاحبه می کردند.
فکرش هم نمی کردم که روزی خودم به عنوان یکی از خبرنگاران نوجوان این رویداد ملی در شهرم را گزارش کنم و گامی کوچک در این رویداد مهم بردارم.
قبل از جشنواره و در روزهای اول دقیقا مثل کسی که پایین کوه ایستاده و به بالای کوه نگاه می کند و بالارفتن از کوه را غیرممکن میدوند بودم و با خودم می گفتم برای همین شعار بچه ها به سمت قله را انتخاب کرده اند.
حال بعد از گذشتن چند روز که خودم هم در جشنواره بودم به درک واقعی این شعار پی برده و فهمیدم دقیقا مثل صعود به قله ای هست که ابتدا ناممکن به نظر می رسد و در طی مسیر سختی و دشواری و خوشی را همزمان با هم دارد و در نهایت با تلاش غیرممکن، ممکن خواهد شد، دقیقا مسیر زندگی همانند جشنواره می ماند وقتی که در آن وارد می شوی سخت به نظر می رسد و بالاخره مسیر هموار می شود و امیدوارم با ورود به بخش خبرنگار نوجوان توانسته باشم مسیر زندگیم را درست انتخاب کرده باشم و بتوانم قله های زندگی را با موفقیت صعود کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار