رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت:با پیگیری‌های قضائی و همکاری دولت، ۴۱ هزار تن ذرت موجود در انبارهای شهرستان ساوه استان مرکزی ترخیص و به بزرگ‌ترین واحد تولید تخم‌مرغ در استان گلستان اختصاص پیدا کرد.
کد خبر: ۱۱۳۱۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰ 12 October 2023

به گزارش تابناک مرکزی،حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی با اشاره به اینکه قوه قضائیه در دوره تحول و تعالی با همکاری دولت اقدامات قابل توجهی در جهت تسریع در ترخیص کالاهای از انبارها و گمرکات انجام داده است. افزود: با صدور دستور قضائی، میزان ۴۱ هزار تن ذرت که در انبار شرکت خوشه طلایی شهرستان ساوه نگهداری می‌شد، به منظور تأمین نهاده‌های دامی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تخم مرغ کشور مستقر در استان گلستان و جلوگیری از کند شدن و تعطیلی این واحد تولیدی و جلوگیری از اتلاف ذرت موجود در انبار شرکت مذکور، با نظارت اداره دامپزشکی ساوه ترخیص و جهت مصارف دامی به استان گلستان منتقل شد.

وی افزود: دستگاه قضائی استان مرکزی در مدت اخیر با تأکیداتی که رئیس قوه قضائیه داشته است به احصاء علل ماندگاری و فاسد شدن کالاها به ویژه نهاده‌های دامی در انبارهای استان پرداخته است و در راستای صیانت از حقوق عامه و حفظ بیت‌المال، ورودی مجدانه به این قضیه داشته است و مقامات قضائی مکرر و مستمر از این انبارها بازدید کرده و از نزدیک در جریان جزئیات ماجرای رسوب کالاها در انبارها قرار گرفته‌اند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به اهمیت جلوگیری از رسوب و فساد مواد و کالاهای اساسی در انبارها، بیان داشت: خوشبختانه با همکاری دستگاه‌های متولی و رفع موانع موجود، محموله بزرگ ۴۱ هزار تنی ذرت از انبار شرکت خوشه طلایی شهرستان ساوه ترخیص شد و جهت کنترل بازار عرضه تخم مرغ به استان گلستان ارسال شد که بر اساس گزارش‌ها، نتایج خوبی را در جهت تثبیت قیمت‌ها به همراه داشته است.

موسوی در پایان با تذکر به مدیران مربوطه، از برخورد جدی دستگاه قضائی با هر نوع ترک فعل و سهل انگاری در تأمین و ترخیص کالاهای مورد نیاز جامعه خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار