مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌شمالی از اتصال روستای کلاته شاه‌میر شهرستان فاروج به شبکه ملی اطلاعات و دسترسی به اینترنت پرسرعت همراه در قالب ۴۶ خانوار و ۱۴۱ نفر جمعیت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵ 14 October 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌شمالی، سید علی مرتضوی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و خدمات فناوری اطلاعات در روستا‌ها به منظور کاهش شکاف دیجیتالی و سهولت در زندگی و کسب‌وکار روستاییان به ویژه برای دریافت خدمات دولت هوشمند، بانکداری الکترونیک، کشاورزی هوشمند، رونق گردشگری و بومگردی و آموزش مجازی، از ایجاد پوشش ارتباطی یک روستای دیگر استان خبر داد.

وی گفت: کلاته شاه‌میر شهرستان فاروج با ۴۶ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۱۴۱ نفر فاقد هرگونه پوشش ارتباطی سیار بود و در حاشیه بازدید گروه‌های جهادی و پیگیری‌های انجام شده، سایت جدید فول تکنولوژی برای بهره‌مندی روستاییان از پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت نصب و راه‌اندازی شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌شمالی افزود: نصب و راه‌اندازی این سایت با اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیاردریال از محل طرح USO وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فراهم شده است.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار