نتایج هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال
کد خبر: ۱۱۳۱۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷ 15 October 2023

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی سازمان لیگ ، در ادامه هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال عصر امروز تیم فوتبال دریای بابل مقابل تیم خوشه طلایی ساوه یک بر صفر شکست خورد تا همچنان با سه امتیاز در قعر جدول جای داشته باشد. 

شکست تیم فوتبال دریای بابل مقابل خوشه طلایی ساوه  

تیم‌های خیبر خرم‌آباد و فجر سپاسی شیراز با غلبه بر رقبای خود، موفق شدند به جمع چهار تیم نخست جدول لیگ یک بپیوندند.
بر اساس این گزارش ، پرونده هفته هفتم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امروز (یکشنبه) با برگزاری سه دیدار بسته شد که نتایج این بازی‌ها در زیر آمده است:

خوشه طلایی ساوه یک - دریای بابل صفر
گل: مهدی شریفی (75 - پنالتی)

فجر سپاسی شیراز 2 - شهرداری آستارا یک
گل‌ها: داود رجبی (62) و علی نجفی (78) برای فجر و فرشید پاداش (24) برای شهرداری آستارا

مس کرمان صفر - خیبر خرم‌آباد 2
گل‌ها: حمیدرضا طاهرخانی (20) و سجاد دانایی (52)

شاگردان محمدرضا مهاجری در تیم خیبر به لطف غلبه بر مس کرمان، امتیازات خود را به عدد 15 رساندند و به جایگاه سوم جدول صعود کردند. فجر سپاسی نیز با بردی که برابر شهرداری آستارا تجربه کرد، 15 امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر از خیبر، در رتبه چهارم جدول ایستاد. تیم‌های سایپا و چادرملوی اردکان نیز با 16 امتیاز، در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند.

مس کرمان هم که روزهای تلخی را می‌گذراند و محمود محمودی‌نیا سرمربی این تیم طی هفته‌های گذشته به‌خاطر نتایج ضعیف از سمت خود استعفا کرده بود، چهارمین باخت خود را متحمل شد و با 5 امتیاز، در جایگاه پانزدهم جدول ایستاد. تیم‌های داماش گیلان و خلیج فارس نیز 5 امتیاز دارند و رتبه‌های شانزدهم و هفدهم جدول لیگ دسته اول را به خود اختصاص داده‌اند. دریای بابل نیز با 3 امتیاز قعرنشین است. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار