در شش ماه نخست امسال صورت پذیرفت؛
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قائمشهر گفت: این نهاد در شش ماهه نخست امسال بیش از ۷۰زن نیازمند را در «طرح کمک به بهبود تغذیه مادران باردار و شیرده»، حمایت کرده است.
کد خبر: ۱۱۳۲۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲ 17 October 2023

به گزارش تابناک مازندران، جمال یعقوبی گفت: این نهاد در شش ماهه نخست امسال بیش از ۷۰زن نیازمند را در طرح کمک به بهبود تغذیه مادران باردار و شیرده، حمایت کرده است.

 

حمایت کمیته امداد قائمشهر از ۷۰زن نیازمند باردار و شیرده در طرح کمک به بهبود تغذیه مادران  

وی افزود: این طرح با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی اجرا می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قائمشهر گفت: ماهیانه بن‌کارت خانوارهای تحت حمایت و زنان باردار و شیرده در سطح استان که جزو دهک درآمدی یک تا پنج جامعه هستند برای خرید کالاهای خوراکی تا سقف ۳۵۰ هزار تومان شارژ می‌شود.

یعقوبی ادامه داد: مادران مشمول از ابتدای ۴ ماهگی دوران حاملگی تا ماه ۶ شیردهی، ماهیانه بن‌کارت خرید کالاهای خوراکی ۳۵۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند.

وی بیان داشت: خانواده‌های محترم می‌توانند با مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف شهرستان در این طرح ثبت نام و سپس توسط مراکز درمانی برای دریافت خدمت به کمیته امداد مراجعه نمایند.

خاطرنشان می‌شود: ۵۴۳۱ خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان قائمشهر قرار دارند و از خدمات مختلف این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار