استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: زمین بدون حضور رژیم صهیونیستی اسرائیل آبادتر و آزاد است.
کد خبر: ۱۱۳۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰ 18 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه محمدطیب صحرایی ظهر امروز (چهارشنبه ٢۶ مهر ماه) در تجمع اعتراضی علیه حمله اسرائیل به بیمارستانی در غزه اظهار کرد: آنچه امروز جهان از کنار آن می‌گذرد و مدعیان حقوق بشر نسبت به آن بی تفاوت هستند مجموعه جنایات کم نظیر در تاریخ بشریت است.

وی افزود: اگر فردی با نگاه اسلامی حوادث را ببیند ساکت نخواهد ماند چون در روایتی از نبی اکرم (ص) آمده «اگر فرد مسلمان صدای کمک خواهی دیگری را بشنود و او را جواب ندهد، مسلمان نیست».

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: امروز افرادی این‌ مسلمانان را به خاک و خون می‌کشند که به بیان آیات قرآن لجوج ترین دشمنان برای اهل ایمان هستند لذا آیات قرآن بدون ذره‌ای تخلف صهیونیست های خبیث را برای ما معرفی می‌کند.

وی گفت: امروز هر ایرانی آزاده‌ای حتی غیرمسلمان باید بداند هیچ دشمنی راهبردی تر و پلیدتر از صهیونیست‌ها برای ایران قوی وجود ندارد.

مدیر ارشد استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: آنچه در غزه اتفاق می‌افتد ٢ روی دارد یک روی آن جنایاتی است که به وضوح در مقابل چشم آزادی خواهان قرار گرفته و بی تفاوتی مدعیان حقوق بشر است اما یک روی دیگر آن خبرهای خوش و نوید رهبر انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی فرموند «آنچه امروز اسرائیل در غزه محقق می‌کند دست و پا زدن‌های یک رژیم منحوس در حال اضمحلال است» کودک کشی و ویران کردن بیمارستان در هیچ جای عالم نشانه قدرتمندی نیست بلکه نشانه ضعف است.

صحرایی تأکید کرد: رهبری فرمودند «آنچه در فلسطین اتفاق افتاده یک زلزله برای صهیونیست‌ها و شکستی غیرقابل جبران است» لذا از ٢ نایب امام زمان در این زمینه وعده‌های حقی دریافت کردیم.

وی بیان کرد: در جنگ بین حق و باطل افراد خاموش در جبهه دشمن قرار گرفتند لذا حرکت امروز مردم از جمله دانشجویان، اساتید و اقشار مختلف نشان دهنده این است که شریک غم همه مظلومان عالم هستیم و دولت جمهوری اسلامی همراه مردم مظلوم فلسطین بوده و خواهد بود.

صحرایی با تأکید بر اینکه «زمین بدون اسرائیل آبادتر و آزاد خواهد بود»، اذعان کرد: رهبری بر ضرورت، قطعیت و اهمیت جهاد تبیین تأکید فرمودند و جهاد تبیین در هر مقطعی ترجمه خود را دارد امروز قسمتی از آن جهاد تبیین است.

وی با اشاره به تعبیر رهبری در این زمینه مبنی بر اینکه مبادا جای جلاد و شهید عوض شود، تشریح کرد: برخی تلاش می‌کنند رزمندگان غزه را به دلیل آغازگر بودن، عامل جنگ نشان دهند اما محل جنگ موقعیت غاصبان را نشان می‌دهد و فلسطینی‌ها در خانه خود می‌جنگند.

صحرایی گفت: هر انسان با انصافی تأیید می‌کند رزمنده فلسطینی با نگاه انسانی پیروز میدان است. 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار