نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: ملت‌های بیدار جهان به ویژه کشورهای اسلامی خواهان اقدام عملی و پاسخ کوبنده علیه جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی هستند.
کد خبر: ۱۱۳۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲ 18 October 2023

به گزارش تابناک قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی با محکومیت اقدام ددمنشانه رژیم کودک کش صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه اظهار کرد: با تسلیت به همه مردم آزادی‌خواه عالم در شهادت صد‌ها زن و کودک مظلوم و بی پناه فلسطینی این اقدام جنایتکارانه را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: امروز شاهد هستیم که یهودیان و مشرکانی همچون هیات حاکمه تروریست دولت آمریکا تمام قد در انجام این اقدامات جنایتکارانه با صهیونیست‌ها همراه شده اند و وظیفه همه جهان است که ضمن اعلام همبستگی و حمایت با مردم فلسطین، انزجار و نفرت خود را در مقابل جنایات این رژیم سفاک نمایان سازند.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: همه ملت‌های بیدار در جای جای جهان به ویژه کشور‌های اسلامی شب گذشته از همان ساعات نخست انتشار این خبر قیام کرده و به میدان آمدند و به سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی که در حقیقت جاسوس‌خانه آنان است حمله کردند و اعتراض و نفرت خود را نسبت به اقدامات وحشیانه و غیرانسانی رژیم اسرائیل و حامیان آن ابراز داشتند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: همه ملل مسلمان وظیفه دارند تا چنانچه میسر است خود را به سرزمین فلسطین اشغالی رسانده و در کنار مجاهدان مقاومت اسلامی در دفاع از مردم فلسطین حاضر باشند.

آیت الله عابدینی اضافه کرد: جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مالی و همچنین مطالبه از حاکمان کشور‌های اسلامی در اقدام عملی و پاسخ کوبنده و قاطعانه به رژیم صهیونیستی در راستای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه از دیگر وظایف ملت‌های مسلمان است.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم افزود: بنا بر فرموده خداوند متعال باید در مقابل این فتنه صهیونیستی ایستادگی و مقاومت کرد تا در نهایت ریشه آن خشکانده شود.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین در پایان تاکید کرد: همه مردم دنیا چه مسلمانان و چه غیرمسلمانان انتظار شدت عمل بیشتری از ناحیه متفکران، اندیشمندان و سردمداران مقاومت دارند. ضمن اینکه به عنوان یک سرباز، مطیع امر رهبر معظم انقلاب هستیم و از فرامین ایشان در این خصوص اطاعت خواهیم کرد هرچند منویات نورانی ایشان را می‌دانیم و به همان نسبت در جهت انجام وظیفه تلاش می‌کنیم.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار