شهراری‌های از لحاظ رعایت قوانین استاندارد بر تجهیزات و مجموعه بازی‌هایی که در پارک‌ها و خانه‌های بازی نصب شده نظارت و کنترل داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۳۲۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹ 17 October 2023

استاندار اصفهان در جلسه شورای استاندارد استان گفت: در مورد دستگاه‌هایی که به مردم ارائه خدمات می‌کنند و نیاز است خدمات آن‌ها براساس چک لیست‌ها مورد پیگیری و رصد قرار بگیرد، سازوکار‌های قانونی برای ارائه خدمات تعیین شود.
سید رضا مرتضوی افزود: سازمان‌های خدمت‌رسان از صرف خدمت‌رسانی در جامعه باید به سازمان‌های ارائه کننده خدمات کیفی و استاندارد تبدیل شوند.
وی گفت: اداره‌کل صمت و جهاد کشاورزی استان نیز نسبت به استانداردسازی سردخانه‌ها و رعایت اصول لازم ارزیابی داشته و گزارش این موضوع را در نشست بعدی ارائه کنند.
مرتضوی افزود: ظرفیت‌سازی بر امور مختلف پیرامون حوزه استاندارد در نشست گذشته نیز مورد تأکید قرار گرفت و مقرر شد اداره کل آموزش و پرورش، شهرداری و صداوسیمای مرکز اصفهان نسبت به این بسترسازی اقدام کنند، از این رو گزارش عملکرد این سه دستگاه در قالب نامه مکتوب ارائه شود.
وی با اشاره به غیبت برخی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در شورای استاندارد استان، گفت: مدیران کل غایب در این شورا، توبیخ و مراتب این توبیخ به وزارتخانه مربوطه منتقل و به شخص وزیر رونوشت خواهد شد و این موضوع به بازرسی ریاست جمهوری نیز اعلام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار