کد خبر: ۱۱۳۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴ 17 October 2015
مدیرعامل خانه‌شبانه‌روزی شایگان ثابت رشت با اشاره به انتشار برخی مطالب درباره این خانه در فضای مجازی گفت: خانه شبانه‌روزی شایگان رشت در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و هرگونه مطالب علیه این خانه کذب محض است.

ایوب قدیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به انتشار مطالبی در مورد خانه شبانه‌روزی شایگان ثابت واقع در خیابان آزادگان این شهر در شبکه فضای مجازی اظهار کرد: در خبر منتشر شده ادعا کردند بچه‌های خانه مذکور غذا برای خوردن ندارند و از امکانات اولیه زندگی محروم هستند.

وی خبر منتشر شده را کذب محض دانست و افزود: بسیاری از خیران و نیکوکاران تحت تاثیر خبر مذکور قرار گرفتند و با هدف خیر به خانه شبانه‌روزی شایگان ثابت رشت مراجعه کردند.

قدیمی با قدردانی از مردم خیر رشت، تصریح کرد: مردم همواره یاری‌گر مسئولان در کمک به ایتام هستند اما بچه‌های خانه شبانه‌روزی شایگان ثابت رشت با کمک خیران و نیکوکاران در شرایط بسیار خوب و مطلوبی قرار دارند.

مدیرعامل آسایشگاه معلولان، پرورشگاه مژدهی و خانه شبانه‌روزی دخترانه شایگان ثابت رشت با تأکید بر اینکه مشکلی در تأمین مواد غذایی ایتام وجود ندارد، تصریح کرد: 25 نفر از فرزندان یتیم دختر از سن هفت سال تا مقطع کارشناسی ارشد به صورت شبانه‌روزی در خانه شایگان ثابت به سر می‌برند و تمام هزینه‌های تحصیل، دانشگاه، غذایی، بهداشتی و درمانی این دختران از طریق نیکوکاران تأمین می‌شود.

وی بر ضرورت برخورد قضایی با منتشرکنندگان اخبار کذب در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی تأکید کرد و متذکر شد: موضوع مذکور از طریق پلیس فتای گیلان پیگیری می‌شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
سلام. بیچاره شدیم 4 روزه فقط داریم تلفن جواب میدیم که اشتباه گرفتیم. شماره شایگان با منزل ما یکی هست. مردم مازندران کد استان مازندران میگیرن منزل ما تماس میگیرن. پیگیری کنین خسته شدیم از جواب دادن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار