امام جمعه تاکستان گفت: اشغالگران قدس اکنون با هدف قرار دادن بیمارستان و قتل تعداد زیادی از بیماران و زنان و کودکان و کادر درمان که در بیمارستان بودند اوج وحشی گری خود را به دنیا نشان دادند.
کد خبر: ۱۱۳۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲ 20 October 2023

به گزارش تابناک قزوین، آیت اله اسلامی در خطبه های نماز جمعه تاکستان که در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد، اظهار کرد: رژیم نامشروع صهیونیستی، کودکان را قتل عام و آب و برق را قطع می کند و با ارتکاب جنایات گوناگون، مانع رسیدن دارو به مردم و زخمی ها می شود.

وی افزود: اشغالگران قدس اکنون با هدف قرار دادن بیمارستان و قتل تعداد زیادی از بیماران و زنان و کودکان و کادر درمان که در بیمارستان بودند اوج وحشی گری خود را به دنیا نشان دادند.

امام جمعه تاکستان تصریج کرد: ظلم و قساوت قلبی این رژیم جنایتکار آنجا بیشتر نمایان شد که یکی از افسران ارشد آن ها بعد از ویران کردن بیمارستان گفا ما دیدیم فلسطینی ها در بیمارستان درد می‌کشند خواستیم آنها را از درد کشیدن راحت کنیم.

آیت الله اسلامی بیان کرد: عموم آزادگان عالم به ویژه مسلمانان بنا بر وظیفه انسانی، دینی و شرعی موظف هستند فلسطینیان را حمایت و در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی ساکت نباشند و باید یار مظلوم و دشمن ظالم باشند.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: بدون شک امروز مقاومت همه جانبه مردم فلسطین در برابر زورگویی و تجاوز رژیم کودک کش صهیونیستی نتیجه داده و این رژیم را مستأصل و درمانده کرده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم دنیا شک نداشته باشند که پیش بینی رهبری معظم انقلاب در خصوص از بین رفتن رژیم صهیونیستی محقق خواهد شد و پیروزی نهایی با مردم مقاوم و مظلوم فلسطین خواهد بود.

امام جمعه تاکستان در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به لایحه ننگین کاپیتولاسیون یاد آورشد: در ۲۱ مهرماه ۱۳۴۲ این لایحه در مجلس شورای ملی تصویب شد که مصونیت آمریکایی از هر نوع جنایتی در ایران بود.

وی اضافه کرد: حضرت امام خمینی(ع) که کلام شان شمشیر برنده ای بر پیکر ناحق گویان و دشمنان بود، نسبت به این لایحه ننگین اعتراض کرد و همین امر سبب دستگیری و تبعید او به ترکیه شد.

آیت اله اسلامی اذعان کرد: انتقادات و سخنرانی های امام خمینی (ره) در اعتراض به کاپیتولاسیون، نقطه عطف مبارزه مردمی با حکومت پهلوی شد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار