معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت ویژه انرژی‌های تجدیدپذیر در کشور و اولویت این موضوع، از فراهم بودن شرایط و زیرساخت‌ها برای سرمایه‌گذاری انرژی خورشیدی در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲ 21 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل، سیدکمال‌الدین میرجعفریان ظهر امروز در نشست هماهنگی سرمایه‌گذاری انرژی خورشیدی اظهار کرد: با توجه به اهمیت ویژه انرژی‌های تجدیدپذیر در کشور و اولویت این موضوع، شرایط و زیرساخت‌ها برای سرمایه‌گذاری انرژی خورشیدی در استان اردبیل فراهم است.

وی افزود: در همین راستا برای تولید ۵۰۰ مگاوات برق از انرژی خورشیدی در استان اردبیل هدف‌گذاری شده است و جهت مقدمات اجرا و سرآمد شدن استان در این زمینه تلاش می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: لازم است منظومه سرمایه‌گذاری در خصوص انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر از جمله بادی، خورشیدی، زمین‌گرمایی و سی. اچ. پی تهیه و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

انجام حمایت‌های تسهیلاتی و رفع موانع احتمالی از مسیر سرمایه‌گذاری انرژی‌های تجدیدپذیر

میرجعفریان بیان کرد: هر سرمایه‌گذار با اهلیتی که در این حوزه‌ها اقدام کند، حمایت‌های تسهیلاتی و رفع موانع احتمالی آن انجام خواهد شد و علاوه بر سرمایه‌گذاران، بسته‌های عملیاتی این اقدام برای خانواده‌های تحت پوشش نهاد‌های حمایتی و عشایر نیز لحاظ شده که با مشارکت دستگاه‌های مرتبط اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه جلسات پیگیری موضوع و رفع مشکلات احتمالی سرمایه‌گذاران به‌صورت مستمر برگزار می‌شود، خواستار اقدام با جدیت سرمایه‌گذاران و تعامل اعتمادسازی در این زمینه شد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار