نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: تا پایان سال جاری پروازهای خارجی فرودگاه جهرم آغاز می شود.
کد خبر: ۱۱۳۳۴۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴ 22 October 2023

تابناک فارس به نقل از مهر: محمدرضا رضایی کوچی گفت: راه اندازی پروازهای خارجی به ویژه مقصد عتبات عالیات یکی از آرزوهای دیرین شهروندان جهرمی است که به زودی و با توسعه فرودگاه، این مهم محقق می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رایزنی در مورد مقصدهای پروازی خارج از کشور از مبدا فرودگاه بین المللی جهرم، افزود: پیش از این شرایط باند و تجهیزات فرودگاه جهرم برای پرواز به مقاصد خارج از کشور آماده نبود که در این راستا پروژه‌هایی با ارزش ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در حال انجام است تا پروازهای خارجی انجام شود.

وی از تعطیلی ۲ ماهه پروازهای جهرم جهت آماده سازی باند فرودگاه، عنوان کرد: با اتمام این پروژه و تا پایان سال پروازهای خارجی فرودگاه جهرم آغاز می‌شود.

رضایی کوچی با تاکید بر اینکه خوشبختانه محدودیت مالی برای انجام پروژه‌های فرودگاه جهرم وجود ندارد، خاطرنشان کرد: ساخت پارکینگ هواپیما و روشنایی باند برای انجام پرواز در شب نیز دارای اهمیت است که در این پروژه به این موضوع توجه شده است.

وی با اشاره به اینکه دو پارکینگ استاندارد برای پارک دو هواپیما به صورت همزمان در نظر گرفته شده است، گفت: به علت گرمای تابستان در شهرستان جهرم، از تابستان آینده پرواز در شب نیز امکان پذیر است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی همچنین از احداث ساختمان سپاه حفاظت و تجهیز ساختمان نیروی انتظامی در فرودگاه جهرم خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار