شهردار شیراز گفت: برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز، مذاکراتی با سرمایه‌گذاران در داخل و خارج از کشور انجام و پس از بررسی ابعاد مختلف بسته‌های پیشنهادی سرمایه‌گذاران، موفق به عقد تفاهم‌نامه احداث باغ پرندگان و سرزمین برفی در شیراز، با یک گروه سرمایه‌گذار از کشور ترکیه شده‌ایم.
کد خبر: ۱۱۳۳۴۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰ 22 October 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: محمدحسن اسدی در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه باغ پرندگان و سرزمین برفی در شهر شیراز که سرمایه‌گذاری از کشور ترکیه و رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز هم حضور داشتند، با بیان اینکه این کلان‌شهر یکی از قطب‌های گردشگری ایران است، گفت: باید زیرساخت‌های گردشگری در سطح کلان تقویت شوند.
این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز با بیان اینکه شهرداری در تقویت زیرساخت‌های گردشگری، اقدامات بسیار موفقی داشته است، گفت: همایش‌های بین‌المللی توسعه سرمایه‌گذاری در شهر شیراز به میزبانی شهرداری این کلان‌شهر منجر به عقد قرارداد‌های مختلف ازجمله احداث آکواریوم در شهر شیراز شد.
شهردار کلان‌شهر شیراز اعلام کرد: کار عملیات اجرایی پروژه آکواریوم از اوایل سال جاری آغاز و کار طبق برنامه زمان‌بندی به‌خوبی پیش می‌رود.

او در ادامه گفت: برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز، مذاکراتی با سرمایه‌گذاران در داخل و خارج از کشور انجام و پس از بررسی ابعاد مختلف بسته‌های پیشنهادی سرمایه‌گذاران، موفق به عقد تفاهم‌نامه احداث باغ پرندگان و سرزمین برفی در شیراز، با یک گروه سرمایه‌گذار از کشور ترکیه شده‌ایم.
اسدی بیان کرد: باغ پرندگان و سرزمین برفی، ۲ پروژه بسیار جذاب هستند که شهر شیراز، به عنوان یک قطب گردشگری به آن نیاز دارد و می‌تواند جوابگوی این قطب باشد.
شهردار شیراز در خصوص تفاهم‌نامه احداث باغ پرندگان و سرزمین برفی به عنوان یک کار مشارکتی گفت: پروانه و احداث بخشی از ساختمان به عهده شهرداری شیراز و تأسیسات مربوطه، بخش دیگر ساختمان و بهره‌برداری بر عهده طرف مقابل است.
اسدی اظهار امیدواری کرد: بنا به تفاهم به وجود آمده بتوانیم با سرعت کار را پیش برده تا ظرف دو سال آینده شاهد اجرا و بهره‌برداری این پروژه‌ها در شهر شیراز باشیم.
این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز در خصوص تله‌کابین و شهربازی بزرگ هم که دو زیرساخت بزرگ گردشگری این کلان‌شهر هستند، بیان کرد: امید است بتوانیم به سرعت پیش برویم و به نتایج مطلوبی برسیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار