فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف یک دستگاه موتور تراکتور و بیش از ۷۰ هزار عدد شیرآلات قاچاق و دستگیری ۲ متهم با تلاش مأموران کلانتری ۱۳۱ شهرری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۳۴۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲ 22 October 2023

کشف ۷۰ هزار عدد شیرآلات قاچاق در محور رجایی

محمدقاسم طرهانی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم در ری، با اشاره به کشف قاچاق اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا مأموران کلانتری ۱۳۱ شهرری در محور رجایی به شمال حین کنترل خودرو‌های عبوری به دو دستگاه خودرو نیسان مشکوک و جهت بررسی خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: پس از انجام هماهنگی‌های لازم در بازرسی از خودرو‌های توقیفی بیش از ۷۰ هزار انواع شیرآلات قاچاق و یک دستگاه موتور تراکتور که به‌صورت قاچاق وارد کشور شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند گفت: ارزش ریالی محموله کشف شده توسط کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

طرهانی در پایان با بیان اینکه اجرای طرح‌های مقابله با کالای قاچاق به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار