نماینده جنبش مقاومت حماس در ایران گفت: به بایدن اعلام می‌کنیم شما این رژیم جعلی را نمی‌توانید نجات دهید، این رژیم به پایان رسید و ما پیروز شدیم، غزه پیروز و صهیون نابود است.
کد خبر: ۱۱۳۳۵۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹ 22 October 2023

به گزارش تابناک کرمان، خالد القدومی شامگاه یکشنبه ۳۰ مهرماه‌جاری در اجتماع بزرگ حمایت از مقاومت و مردم غزه در جوار مزار سردار حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: بیش از ۲۵ پزشک و پرستار در بمباران بیمارستان غزه توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

وی از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان فردی شهادت‌طلب و شهید‌القدس نام برد و بیان داشت: روز شانزدهم نبرد طوفان‌الاقصی را پشت‌سر می‌گذاریم و نیرو‌های مقاومت در حال نبرد با این رژیم کودک‌کُش صهیونیستی هستند.

القدومی عنوان کرد: نیرو‌های ما در عملیات طوفان‌الاقصی هزاران سرباز صهیونیستی را به جهنم روانه کردند و همچنان ثابت قدم هستند.

وی ابراز داشت: دلیران و شجاعان مقاومت به ما اطمینان می‌دهند طوفان‌الاقصی منتهی به بهار پیروزی و نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

نماینده جنبش مقاومت حماس در ایران تصریح کرد: برادران و خواهران عزیز و جهانیان، این کشتار جمعی و نسل‌کشی را می‌بینند و بایدن رئیس جمهوری آمریکا و بلینکن جلوی دوربین اعلام جنگ علیه کودکان فلسطینی می‌کنند و در اتاق جنگ رژیم صهیونیستی شرکت کردند.

القدومی اضافه کرد: جرایم جنگی رژیم صهیونیستی یک قرن علیه مردم ما قدمت دارد و این سیاست‌های منافقانه را جهانیان متوجه شدند و تهدید جدی رِژیم صهیونیستی توسط بچه‌های ما موجب شده تا بایدن در خط اول آمده است.

وی ادامه داد: به بایدن اعلام می‌کنیم شما این رژیم جعلی را نمی‌توانید نجات دهید، این رژیم به پایان رسید و ما پیروز شدیم، غزه پیروز و صهیون نابود است.

نماینده جنبش مقاومت حماس در ایران با تحلیل وضعیت میدانی در فلسطین ابراز داشت: دو بُعد داریم یک بعد پیروزی است، چقدر باید تحمل کنیم یک قرن است، این جنایات جنگی را تحمل می‌کنیم.

القدومی تصریح کرد: نیرو‌های حماس طوفان‌الاقصی را آغاز کردند و بر اساس آمار رسمی وزارت بهداشت صهیونیست‌ها تاکنون دو هزار صهیونیستی کشته شده و ۳ هزار صهیونیستی هم مجروح شدند و میلیون‌ها دلار خسارت اقتصادی علیه رژیم صهیونیستی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه خون در غزه لبریز شده و مردم جهان نمی‌توانند این جنایت را تحمل کنند، اضافه کرد: طبق قوانین بین‌المللی باید گذرگاه‌ها را باز کنند، اما گذرگاه رفح برای ۲۰ کامیون باز شده است در حالی که روز ۵۰۰ کامیون از مرز رفح وارد غزه می‌شده است.

القدومی یادآور شد: مردم جهان امداد‌ها را به غزه فرستاده‌اند و باید گذرگاه رفح را برای امداد مردم معصوم و محاصره شده غزه باز کنید.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار