دبیر جبهه ایستادگی سیستان و بلوچستان گفت آنانی که برای فوت یک دختر ایرانی در سال گذشته حساسیت فراوان داشتند، کف گیر زن، زندگی، آزادی شان به ته دیگ خورده است.
کد خبر: ۱۱۳۳۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴ 23 October 2023

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، قاسم زاهدی دبیر جبهه ایستادگی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار تابناک گفت: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه غزه که تاکنون به دفعات تکرار شده و صرفا جنگ نظامی نیست؛ رژیم صهیونیستی همزمان جنگ ترکیبی متعددی را علیه ساکنان غزه و حامیانش پیش می‌برد.
 
زاهدی با اشاره به محدودیت ها اخیر از سوی رژیم صهیونیستی علیه ساکنین غزه گفت: اعمال محدودیت ها در پوشش رسانه ای و اخبار و رویداد‌های غزه به‌ویژه بحران بشردوستانه این منطقه در پی محاصره شانزده ساله و حملات این ایام، یکی از عرصه‌های جنگ ترکیبی رژیم صهیونیستی علیه غزه بوده و است؛ جنگی که در پی یورش اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه و محاصره کامل این منطقه تشدید شده است.
 
دبیر جبهه ایستادگی سیستان و بلوچستان افزود: رژیم کودک کش صهیونیستی در جنگ مداوم رسانه‌ای خود علیه فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری، از همراهی رسانه‌های شومن غربی نیز برخوردار است؛ نتیجه این جنگ مداوم، رنج تدریجی است که فلسطینی‌ها را آزار میدهد و آن‌ها را از رسیدن به حق باز می دارد.
 
وی اظهار کرد: اکثر رسانه های مواجب بگیر جریان اصلی در غرب در تیتر زنی و نحوه انعکاس اخبار وقایع دو هفته اخیر در غزه، استانداردهای دوگانه ای به نمایش می گذارند که نمونه ای فاحش عدول این رسانه ها از اصول ادعایی  "بی طرفی رسانه ای" آنها است و حمایت یک طرفه آنها از اسراییل را نشان می دهد.
 
ایشان تاکید کرد: برای اسرائیلی‌های ظالم غیرقابل تحمل است که در این سال ها به‌ عنوان رژیم کودک‌کش در جهان شناخته می‌ شوند تا حدی که به نماد کودک‌کشی تبدیل شده‌اند، در سال‌های اخیر در تمام ابعاد رسانه ای تلاش کرده‌اند تا با وارونه نمایی رسانه و مدیریت تصویر، ایران یا فلسطین را با این عنوان صدا بزنند درحالی‌ که هر شنونده و بیننده ‌ای از این عملکرد وارونه مضحک آنها به خنده می‌آید و این اتهام ابلهانه، نماد کودک‌کشی را از چهره رژیم غاصب صهیونیستی به هیچ وجه پاک نخواهد کرد.
 
زاهدی در ادامه گفت: تکنیک نخ‌نما و تکراری وارونه‌سازی‌ یعنی هر آنچه درباره خودت صدق می‌کند را به حریف نسبت بدهی، بارها و بارها در طول هر روز و هر ساعت، نظام سراسر دروغ و فریب سلطه در حال استفاده از این تکنیک علیه جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی است.
 
قاسم زاهدی با توجه به طراحی های غرب درباره جنگ صهیونیست ها علیه غزه اشاره کرد و گفت: طراحی نتانیاهو و اطرافیانش برای اینکه بتوانند در این قدرت بمانند ریشه‌کن کردن غزه است و آمریکا نیز به حمایت تمام عیار از آنها پرداخته است و به دیپلمات‌های خود دستور داده که هیچ اظهارنظری در خصوص توقف حملات به غیرنظامی‌های غزه نکنند.
 
وی گفت: برخی فعالین و گروه‌های سیاسی دیگری که در جریان جنایت‌های وحشیانه اسرائیل اظهار نظر نمی‌کنند به این دلیل است که ایالات متحده برای ورود افراد به کشورش فعالیت سه ساله‌ی فضای مجازی افراد را بررسی می‌کند و نباید اظهار نظری مغایر و علیه دیدگاه آنان داشته باشند.
 
در ادامه افزود: بیش از هزاران کودک، زن و دختر در حملات اخیر به شهادت رسیدند اما آنانی که برای فوت یک دختر ایرانی در سال گذشته حساسیت ها و واکنش ‌های فراوان داشتند، انگاری نابینا، کر و لال شده اند و کف گیر زن، زندگی، آزادی این افراد به ته دیگ خورده است.
 
دبیر جبهه ایستادگی سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به عملیات طوفان الاقصی و تحرکات دیپلماسی منطقه و بیاینات اخیر مقام معظم رهبری گفت: اما واقعیت این است که رژیم جعلی صهیونیستی متحمل دشوار‌ترین و غیرقابل هضم ترین شکست در در طول تاریخ خود شد، شکستی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب غیرقابل ترمیم است.
 
زاهدی افزود: رژیم صهیونیستی تلاش می کند بتواند غزه و به‌ خصوص بخش شمالی آنرا اشغال کند، اما نه استیصال داخلی رژیم و نه توان و قدرت نظامی گروه‌های مقاومت و نه غیرت و استقامت مردم صبور غزه، امکان اشغال غزه را فراهم نمی‌کند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار