استاندار فارس با تاکید بر اینکه در این سفر تاکید بر رعایت بیت المال و جلوگیری از اسراف بود، اذعان داشت:در میزبانی از دولت، شایسته فرهنگ شیراز و مردم این شهر و استان رفتار شد.
کد خبر: ۱۱۳۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵ 23 October 2023

تابناک فارس به نقل از ایلنا: محمد هادی ایمانیه با حضور در یکصد و سی و دومین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز ضمن تقدیر از شورای اسلامی و شهرداری شیراز، به بهره برداری رسیدن تعدادی از پروژه های عمرانی و فرهنگی شهر شیراز همزمان با سفر دوم هیات دولت، از تلاش های صورت پذیرفته که در راستای رفاه و رضایتمندی مردم شیراز بوده است، تشکر کرد.

استاندار فارس تصریح کرد: شهرداری شیراز و شورای اسلامی شهر، انصافا، سخاوتمندانه و غیرمصرفانه سنگ تمام گذاشتند.

وی، همچنین خطاب به اعضای شورا شهر و شهرداری شیراز گفت: در سایر نقاط استان هم زحماتی به شما دادیم که منجر به ایجاد خاطره ماندگار در اذهان شده و این مُهِم،قطعا به نفع شهر و شهروندان و استان خواهد شد.

ایمانیه با تاکید بر اینکه در این سفر تاکید بر رعایت بیت المال و جلوگیری از اسراف بود، اذعان داشت:در میزبانی از دولت، شایسته فرهنگ شیراز و مردم این شهر و استان رفتار شد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره براینکه تقاضاهای متعددی در باب مسائل فرهنگی به بنده واصل می شود، گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری برای مسائل ریشه‌ای که همان مباحث عقیدتی و فرهنگی است اهتمام دارند و در آینده هم اهتمام داشته باشند.

وی تصریح کرد: قطعا حامی ایجاد زیرساخت های تفریحی و گردشگری هستیم اما چون اصل و مبنا فرهنگ است لذا در مباحث ریشه‌ای و اعتقادی با جدیت ورود کنید.

استاندار فارس در ادامه سخنان خود به گسترش فیبر نوری و افزایش و توسعه خدمات فضای مجازی در شهر شیراز و شهرهای دیگر در استان اشاره کرد و گفت: این ابزارهای سخت افزاری باید در مسیر ترویج و توسعه مباحث علمی و فرهنگی و عقیدتی استفاده شود لذا می‌بایست کارهای ایجابی را در این زمینه، تقویت و گسترش دهیم.

ایمانیه در پایان سخنان خود به قانون صیانت از جمعیت و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: طبیعتا اجرای این قانون هزینه دارد اما عوائد و نتایج حاصل از آن قطعا به هزینه های صرف شده ارجحیت دارد.

لینک کوتاه
https://www.ilna.ir/fa/tiny/news-1410460

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار