معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌جنوبی از لغو و تعلیق مجوز دو دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۳۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶ 23 October 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، مرتضی عربی، معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی امروز به رسانه‌ها اعلام کرد: در جلسه کمیته فنی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری استان با حضور اعضای این کمیته برگزار شد، مجوز دو دفتر خدمات مسافرتی لغو و تعلیق شد.

وی افزود: مجوز شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سپهر گشت آسیا به استناد ماده ۲۴ آیین‌نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری به‌دلیل عدم فعالیت و به درخواست خود شرکت لغو شد.

معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی ادامه داد: مجوز شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری میناب سیر شرق نیز به استناد بند پ ماده ۲۰ آیین نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری بدلیل عدم فعالیت سیاحتی و گردشگری در بیش از ۶ ماه گذشته به مدت یک ماه تعلیق شد و در صورت عدم فعالیت پس از مدت مقرر مجوز این شرکت لغو خواهد شد.

عربی گفت: شرکت‌ها و دفاتری که پروانه فعالیت آن‌ها ابطال یا تعلیق شده است به استناد قانون، حق هیچ گونه ثبت نام و برگزاری تور‌های داخلی و خارجی و ذخیره مکان و هرگونه خدمات ایرانگردی و جهانگردی را ندارند.

معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی تصریح کرد: مسافران و گردشگران در هنگام دریافت خدمات مسافرتی به دفاتر گردشگری مجاز و دارای پروانه بهره‌برداری مراجعه کنند و در صورت مشاهده واحد‌های متخلف و بدون مجوز، مراتب را به معاونت گردشگری اداره‌کل اطلاع دهند.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار