استاندار خراسان‌شمالی گفت: با توجه به اثرگذاری عمیق اردوهای راهیان نور و تاکیدات مقام معظم رهبری، هیچ محدودیتی برای اعزام به اردوهای راهیان نور نداریم.
کد خبر: ۱۱۳۳۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹ 23 October 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، عصر امروز محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در جلسه قرارگاه راهیان نور استان اظهارکرد: با توجه به اثرگذاری عمیق اردو‌های راهیان نور و تاکیدات مقام معظم رهبری، هیچ محدودیتی برای اعزام به اردو‌های راهیان نور نداریم.

وی گفت: برای این امر مهم اگر زمینه و بستر برای اعزام بیشتر فراهم شود نباید محدودیت قائل شویم.

استاندار خراسان‌شمالی افزود: اثرگذاری این راهیان نور در دانش‌آموزان و دانشجویان می‌تواند در رشد و توسعه فرهنگی کشور موثر باشد بنابراین تکلیف تمام دستگاه‌های اجرایی استان کمک به این مقوله است.

حسین نژاد یادآور شد: سال گذشته با پشتیبانی مجموعه دستگاه‌های اجرایی به ویژه کارخانجات ۲۸۰۰ نفر اعزام به راهیان نور جنوب کشور صورت گرفته است که برای امسال ده هزار نفر برای اعزام به راهیان نور به جنوب کشور پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای اعزام اولین کاروان اعزامی ۲۵۰۰ دانش آموز از هفتم آبان ماه در قالب شش کاروان دانش آموزان دختر و بهمن ماه هم اعزام شش کاروان دانش آموزان پسر صورت خواهد گرفت و دو هزار نفر هم به صورت اعزام فردی انجام شده است.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار