فرمانده انتظامي شهرستان "ملاير" همدان از دستگيري شهاب كاپيتان و تعداد 13 نفر توزيع كننده ي مواد مخدر طي 48 ساعت گذشته، توسط پليس ملاير خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 17 October 2015

سرقت از صاحب کار

رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان همدان از شناسايي و دستگيري فردي که اقدام به برداشت غير مجاز وجه نقد از حساب يک شهروند همداني کرده بود، خبر داد.

سرهنگ "اميني" با اعلام اين خبر افزود: با مراجعه و ارائه شکوائيه شهروند همداني مبني بر برداشت مبلغ 2 ميليون ريال از حساب بانکي وي، موضوع ضمن تشکيل پرونده در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

رئيس پليس فتا همدان در ادامه گفت:در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد برداشت ها طي چندين مرحله و به صورت دريافت وجه نقد از دستگاه هاي خود پرداز سطح شهر صورت گرفته است.

اين مقام انتظامي گفت: باانجام اقدامات فني و با بکارگيري شگردهاي پليسي، فردي با هويت معلوم ،شناسايي و با اخذ دستور از مقام قضايي دستگير شد.

سرهنگ اميني اظهار کرد: متهم در مواجهه با ادله و مستندات انکارناپذير رايانه اي به بزه انتسابي اقرار و در بازجويي فني به عمل آمده عنوان کرد که در طي فرصتي مناسب کارت بانکي صاحب کار خود را به سرقت برده و از آنجاييکه رمز عبور وي را نيز در اختيار داشته برداشت ها را انجام داده است.

وي تصريح کرد:متهم انگيزه خود را ابتدا شوخي با صاحب کارش اعلام و بيان کرد پس از گذشت مدتي که ديدم صاحب کارم از اولين برداشت مطلع نشد طي چندين مرحله برداشت هاي بعدي را انجام دادم.

رئيس پليس فتا همدان در پايان به شهروندان توصيه کرد:

1- به هيچ وجه کارت بانکي ورمز هاي عبورشان را در اختيار ديگران قرار ندهند.

2- رمز کارت بانکي خود را به صورت دوره اي وبه نحوي که قابل حدس زدن نباشد تغيير دهند.

3- با فعال نمودن سرويس پيامک بانک از کليه تراکنش هاي حساب خود اطلاع پيدا کنند

.

دستگيري25 خرده فروش موادمخدردراسدآباد

فرمانده انتظامي شهرستان "اسدآباد" همدان از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي ودستگيري25 نفرمعتاد

سرهنگ "داودعلي بخشي" در تائيد خبرخود بيان داشت: در پي استمرار اجراي طرح هاي انتظامي به ويژه منطقه اي که با هدف ناامن کردن محلات جرم خيز، پاکسازي نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنيت در بين شهروندان انجام مي شود، يگان هاي انتظامي شهرستان اسدآباد با بهره گيري از توان و امکانات موجود به اجراي طرح هاي مربوطه پرداختند.

وي افزود: در راستاي اجراي اينگونه طرح ها، پليس به توفيقات و کشفيات چشمگيري از جمله کشف موتورسيکلت سرقتي و مقداري انواع مواد مخدر، دستگيري سارقان، معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر، جمع آوري اقلام ضدفرهنگي و تجهيزات ممنوعه وهمچنين توقيف وسائط نقليه مزاحم و متخلف شد.

اين مقام انتظامي ادامه داد: علاوه بر جمع آوري تعداد چشمگيري اقلام ضد فرهنگي وممنوعه، يک دستگاه موتورسيکلت سرقتي به همراه 53 گرم انواع مواد مخدر کشف، تعداد 14 نفر در حوزه هاي مختلف بهمراه 25 نفر خرده فروش مواد مخدر و معتاد پرخطر و3 نفرسارق دستگير و تعداد 74 دستگاه موتورسيکلت و 31دستگاه خودرو مزاحم و متخلف توقيف و روانه پارکينگ شد.

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد در خاتمه ضمن قدرداني از همکاري شهروندان با پليس در راستاي اجراي طرح هاي انتظامي، خواستار استمرار آن شد.


حضورمهدیان نسب درسامانه 197

فرمانده انتظامي استان همدان به همراه جمعي از معاونان ضمن حضور در دفتر نظارت همگاني به صورت حضوري و تلفني با مردم گفت و گو و به مشكلات آنان رسيدگي مي‌كند.

در راستاي پاسخگويي به نظرات، انتقادات، ديدگاه‌ها و مشكلات مردمي در خصوص عملكرد پليس روز دوشنبه 27 مهر ماه، فرمانده انتظامي استان همدان به همراه رييس پليسراه و راهور، فرماندهي انتظامي شهرستان همدان، معاونت وظيفه عمومي و معاونت نيروي انساني انتظامي استان در دفتر نظارت همگاني 197 حضور به هم مي‌رسانند.

گفتني است، اين جلسه از ساعت 10 صبح در محل دفتر نظارت همگاني واقع در خيابان شريعتي - چهار راه كبابيان - پلاك 56 برگزار مي شود و تا ساعت 12 ظهر همان روز ادامه دارد.

يادآوري مي شود، شهروندان مي‌توانند با مراجعه حضوري به آدرس فوق و تماس تلفني با شماره تلفن 197 مشكلات خود را با مسئولان مربوطه در ميان گذاشته و پاسخ لازم را دريافت كنند.


هوشياري پليس جان مسافر رانجات داد

فرمانده انتظامي شهرستان "فامنين" همدان از نجات جان مسافري خبر داد.

سرهنگ "نوري" بيان داشت: در پي اعلام مرکز 110 شهرستان فامنين مبني بر اينکه شخصي طي تماس تلفني بيان داشته که با خودروي شخصي خودش از همدان عازم ساوه بوده که در محلي نامشخصي خودرو به دره اي سقوط نموده و خودش در خودرو گير افتاده و قادر به خروج از خودرو نبوده و محل واژگوني خودرو را هم نمي داند.

سرهنگ نوري بيان داشت با اقدامات اطلاعاتي محدوده واژگوني خودرو شناسايي و نجات جان مصدوم در دستور کار پليس قرار گرفت .

به تمامي گشتي هاي انتظامي مسير، ماموريت داده شد تا در خصوص نجات جان مصدوم اقدام نمايند و شخص فرمانده انتظامي نيز طي تماس با مسئولان شبکه بهداشت و هلال احمر پيگير انجام گشت هوايي توسط اکيپ هلال احمر گرديد.

مراتب با انتظامي استان نيز جهت پيگيري موضوع هماهنگ شد و با تماس هاي مداوم با مصدوم و دادن روحيه به وي در نهايت با پرواز بالگرد هلال احمر و گشت زني و جستجوي مستمر عوامل انتظامي و 115 و هلال احمر و کمک يکي از کشاورزان، محل واژگوني خودرو شناسايي و آمبولانس به محل اعزام و نامبرده به بيمارستان فامنين و سپس با بالگرد به همدان منتقل گرديد و برابر بررسي انجام شده وضعيت جسماني وي رضايت بخش مي باشد.

اين مقام ارشد انتظامي فامنين در پايان ضمن تشکر از ساير واحدهاي امداد رسان به دليل حضور فعال و اعزام به موقع عوامل امدادي، بيان داشت کارکنان انتظامي شهرستان فامنين در طول 24 ساعت امادگي هر نوع کمک به مردم و مسافرين عزيز را دارند و مردم با شماره گيري تلفن 110 از کمک و مساعدت انتظامي فامنين برخوردار خواهند بود و از اينکه مجموعه انتظامي به خواست خداوند و با کمک ادارات امداد رساني موفق به نجات جان مسافري از مرگ شده ايم و خانواده اي را از نگراني و دراورده ايم بسيار خوشحال و خداوند را شاکريم.


کشف البسه باتصاويرنامتعارف

از يک واحد صنفي پوشاک فروشي در همدان 7 ثوب البسه مشکي محرم با تصاوير نامتعارف کشف و ضبط شد.

در پي کسب اخبار و اطلاعات واصله به اداره نظارت بر اماکن عمومي پليس همدان، مبني بر فروش و عرضه البسه مشکي ويژه ايام عزاداري محرم با تصاوير نامتعارف، عوامل نظارتي اين پليس نسبت به بررسي موضوع و شناسايي مرکز عرضه البسه مذکور اقدام کرد.

در اين راستا از يک واحد صنفي پوشاک فروشي واقع در خيابان اکباتان بازديد و نظارت به عمل آمد که تعداد 7 ثوب البسه مشکي محرم با تصاوير نامتعارف کشف و ضبط شد.

در اين خصوص پرونده تشکيل و برابر ماده 28 قانون نظام صنفي متهم به مراجع قضايي معرفي شد.


اقدامات مضاعف پليس نهاوند در ماه محرم

فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند" همدان از انجام اقدامات مضاعف پليس نهاوند در برقراري امنيت مطلوب مراسمات عزاداري محرم الحرام خبر داد.

سرهنگ "محسن اقباليان" در تشريح اين خبر بيان داشت: با توجه به شروع مراسمات عزاداري و سوگواري دهه محرم و تمهيداتي که هيئات مذهبي در برپايي باشکوه اين مراسمات داشته اند، پليس نهاوند نيز برنامه هاي مدون و منسجم جهت برقراري امنيت مطلوب اين ايام پيش بيني و با بکارگيري حداکثري کارکنان انتظامي شهرستان اجرايي خواهد نمود.

اين مقام انتظامي ادامه داد: پليس نهاوند با تدوين يک طرح جامع رويه اي اتخاذ نموده است تا علاوه بر حضور فعال مامورين در اين ايام و مراسمات مربوطه از وجود پليس ياران هيئات مذهبي و پليس هاي افتخاري نيز استفاده خدمتي به عمل آورد.

اقباليان همچنين تصريح کرد: با توجه به اين برنامه ريزي هاي صورت گرفته قطعاً امنيت مطلوب مراسمات عزاداري محرم با اقدامات مضاعف پليس نهاوند تامين خواهد شد.
فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پايان اين خبر اذعان داشت: برخورد جدي پليس نهاوند با هر گونه بي نظمي و يا ناهنجاري توسط افراد سودجو که قطعا بسيار اندک خواهند بود از اولويتهاي پليس نهاوند در اين ايام است.


تلاش پليس شهاب كاپيتان و همدستانش دستگير شدند

فرمانده انتظامي شهرستان "ملاير" همدان از دستگيري شهاب كاپيتان و تعداد 13 نفر توزيع كننده ي مواد مخدر طي 48 ساعت گذشته، توسط پليس ملاير خبر داد.

سرهنگ پاسدار "شعبان ترك نيا" با اعلام اين خبر گفت : با توجه به خطرات پديده شوم مواد مخدر براي خانواده ها و شهروندان ملايري و لزوم برخورد جدي با توزيع كنندگان مواد مخدر كه از مطالبات مهم نظام مقدس جمهوري اسلامي، مردم فهيم و بصير همچنين ناجا مي باشد،

با هماهنگي مقام قضائي، مرحله ي ديگري از طرح مبارزه با مواد مخدر در نقاط آلوده به توزيع مواد مخدر به اجرا در آمد كه در نتيجه طي هشت ماموريت ضربتي و غافلگيرانه پليس، مقدار 300گرم مواد مخدر ترياك، 39 گرم مواد مخدر هروئين، 17عدد پايپ كشف و ضبط همچنين تعداد 14نفر توزيع كننده مواد مخدر دستگير شدند.

اين مقام مسئول در ادامه افزود: در همين ارتباط يكي از توزيع كنندگان حرفه اي مواد مخدر با شهرت شهاب كاپيتان نيز در حين توزيع 17گرم مواد مخدر هروئين شناسائي و بلافصله دستگير گرديد كه ضمن تشكيل پرونده قضائي براي سوداگران مرگ دستگير شده، اين نفرات جهت برخورد قانوني تحويل مراجع قضائي گرديدند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار