کد خبر: ۱۱۳۳۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۹ 24 October 2023

به گزارش تابناک مازندران ، ناجیان و خادمیاران سواحل دریای شهرستان میاندرود تجلیل شدند

 با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، از ناجیان و خادمیاران سواحل دریای شهرستان میاندرود تجلیل بعمل آمد.

ظهر روز دوشنبه اول آبان، با حضور طالبی فرماندار میاندورود، علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران و سایر مدیران و مسئولین، مراسم تجلیل از ناجیان و خادمیاران سواحل دریای شهرستان میاندرود برگزار شد.

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در این مراسم اظهار داشت: شما ناجیان جان مردم را نجات داده اید. افرادی که بعنوان گردشگر به استان می آیند شما حافظ جان آنان هستید که این جای تقدیر دارد.

رجبی ضمن تقدیر از زحمات ناجیان غریق، با بیان اینکه اعتبارات ناجیان غریق ملی شده، افزود: ناجیان کسانی هستند که در سواحل برای نجات جان دیگران تلاش می‌کنند و این یک کار مقدس هست. هیچ کاری مقدس‌تر و با ارزش‌تر از کاری که شما می‎کنید نیست و خداوند در قرآن می‎فرماید اگر جان یک آدم را نجات دهید برابر است که همه عالم را نجات داده‌اید.

وی بیان داشت: از طریق هیات نجات غریق که یکی از بهترین و فعال ترین هیات های ما است، در تلاش هستیم امسال شرایطی بهتری برای ناجیان غریق فراهم شود که هم از حق و حقوق خوبی برخوردار شوند و هم امکانات رفاهی مناسبی در اختیارشان قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ادامه داد: وقتی به آمارها نگاه می‎کنیم بیشتر متوجه مسئولیت‌پذیری این عزیزان می‌شویم و باید از تلاش‌ها و کوشش‌های ناجیان غریق قدردانی ویژه‌ای نماییم.

در پایان مراسم با اهدا لوح تقدیر و جوایز از فداکاری و تلاش‌های ناجیان غریق شهرستان میاندرود تجلیل شد. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار