واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات پوست، زیبایی و لیزر را تعطیل کرد.
کد خبر: ۱۱۳۳۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸ 24 October 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: دکتر روح اله کریمی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت گفت: کارشناسان واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، پیرو گزارش‌های مردمی در زمینه فعالیت یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات پوست، زیبایی و لیزر در این زمینه تحقیق کرده و در بازدید از مکان مد نظر مشخص شد فردی بدون داشتن مدرک مرتبط اقدام به فعالیت در این حوزه کرده است.
او با اشاره به این که فعالیت غیرمجاز مراکز زیبایی و پوست دخالت در امور پزشکی و جرم محسوب می‌شود، افزود: با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرودشت و حضور نماینده اداره نظارت بر اماکن عمومی و کارشناسان واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان، این مرکز غیرمجاز تعطیل و پرونده شخص متخلف برای گذراندن مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.
کریمی با تاکید بر این نکته که خدمات پوست، زیبایی و لیزر باید در مراکز پزشکی دارای مجوز از دانشگاه علوم پزشکی انجام شود، بیان کرد: نا آگاهی مردم و سعی در کاهش هزینه‌های دریافت خدمات زیبایی سبب شده که برخی افراد به مراکز غیرمجاز ارائه خدمات پوست، زیبایی و لیزر مراجعه کنند که می‌تواند سبب آسیب‌های جبران ناپذیر به سلامت جسم و روان افراد شود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و دخالت در امور پزشکی، با سامانه‌های تلفنی ۱۹۰ و ۱۸۱۹ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار