عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی مجدد کارخانه سیمان شهرستان گناباد در دستورکار است.
کد خبر: ۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۹ 26 January 2015

به گزارش تابناک و به نقل از تسنیم،حجت‌الاسلام محمد رجایی اظهار داشت: یکی از مهمترین مباحث مطرح در مجلس شورای اسلامی مسئله اشتغال است که این مسئله در دست پیگیری است.

وی افزود: برای ایجاد اشتغال در کشور و همچنین در شهرستان گناباد، بجستان ارائه و در جریان انداختن طرح‌های تولیدی در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مطلب که خوشبختانه روند راه اندازی کاشی هستی در گناباد پیشرفت خوبی داشته است، گفت: این کارخانه با مشارکت بنیاد برکت در دست احداث است و اخیرا نیز برای تامین اعتبارات و تسهیلات موافقت‌نامه‌های دریافت شده است.

رجایی عنوان کرد: یکی دیگر از اقدامات در دستور کار در حوزه انتخابیه فعالیت مجدد کارخانه سیمان شهرستان گناباد است که متاسفانه فعالیت این کارخانه مدتی است راکد مانده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین احداث راه آهن از مسائل مهم مردم منطقه قائن و گناباد است که این راه آهن در مسیر مشهد-چابهار از کال‌شور به سمت قائن، گناباد و بیرجند ادامه مسیر می‌دهد و به سمت چابهار ادامه پیدا می‌کند.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی این شهرستان گناباد و خراسان رضوی در دست پیگیری است، گفت: دو پروژه بسته بندی صنایع غذایی و تصفیه روغن موتور در دست پیگیری است.

رجایی بیان کرد: یکی از پروژه‌هایی که اخیراً در شهرستان بجستان به بهره برداری رسیده ‌پروژه آب شیرن کن در این شهرستان است.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه یک میلیون و 500 هزار تن قیر از سوی وزارت راه و شهرسازی به منظور ساخت راه‌های روستایی قرار گرفت، گفت: خوشبختانه با این اقدام وزارت راه و شهر سازی تحرکی نسبی در فعالیت‌های راه سازی شهرستان‌های گناباد و بجستان به وجود آمد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
سلام چگونه می توان سهام کارخانه سیمان فجر کناباد و کاشی گناباد هستی را خریداری کرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار