مصطفایی گفت: ظرفیت ترویج سیره رضوی را در این استان با توجه به نیاز فرهنگی و اجتماعی و عهدی که در نوکری کردن در بارگاه امام رضا (ع) بسته ایم، بالا ببریم.
کد خبر: ۱۱۳۴۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹ 25 October 2023

به گزارش «تابناک البرز» مدیر کانون های خدمت رضوی استان البرز در آیین تکریم مدیر کانون تخصصی تبلیغی و مداحی خدمت رضوی استان البرز که در مسجد امام سجاد (ع) کرج برگزار شد، افزود: در این استان ۱۱ کانون تخصصی در شبکه خادمیاری فعالیت دارد که باید از ظرفیت آن برای ترویج تعالیم اسلامی استفاده کنیم.

او افزود: کانون تخصصی تبلیغ و مداحی رضوی مسوولیت مهمی برعهده دارد که باید از ظرفیت آن بر اساس فرمایشات امامین انقلاب در بین مردم به ویژه نوجوانان و جوانان استفاده کرد.

مصطفایی اشاره به اینکه در دنیای امروز سلاحی برنده تر از تبلیغ وجود ندارد، گفت: باید در ایران کوچک در این عرصه مهم به رسالت مهم خود موثرتر عمل کنیم.

مدیر کانون های خدمت رضوی استان البرز با بیان اینکه حدود ۹۰۰ نفر در استان البرز نامشان از خادمی امام رضا (ع) خط خورده و به یاور رضوی رسیده است، افزود: این عزیزان فقط ۶ ماه فرصت دارند تا با ثبت خدمت ماهانه در سامانه وضعیت خود را حفظ کنند در غیر این صورت از خدمت کردن در بارگاه امام حذف می شوند.

او افزود: در استان البرز در حال تشکیل هیأت خدام الرضا (ع) هستیم تا همه کسانی که دل در گروه اهل بیت (ع) دارند را دور هم جمع کنیم و کار امام رضایی انجام دهیم.

مصطفایی با اشاره به اینکه کانون های تخصصی خدمت رضوی در مناطق ۱۰ گانه البرز تشکیل می شود، گفت: بر اساس دستورالعمل جدید باید کانون های تخصصی در شهرها و شهرستان ها تشکیل شود و حوزه ستادی در استان ها نقش برنامه ریزی ، کنترل و نظارت داشته باشند .

سفره خدمت رضوی برای هفت هزار نفر در البرز گسترده شده

مدیر کانون های خدمت رضوی استان البرز یادآور شد: سفره خدمت رضوی در استان البرز برای هفت هزار نفر گسترده شده که باید بر اساس بخشنامه ها و دستورالعمل ها عمل کرد تا از خدمت حذف نشویم .

برچسب ها: سیره رضوی ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار