سرپرست مرکز بهداشت کیش گفت: به منظور کمک به خانواده‌ها و در راستای برنامه‌های افزایش جمعیت، در تلاش هستیم با همکاری بیمارستان کیش آزمایش‌های سطح یک در بخش فرزندآوری را در این جزیره رایگان انجام دهیم.
کد خبر: ۱۱۳۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵ 25 October 2023

به گزارش تابناک جزیره و به نقل از تسنیم، اسدالله احمدی امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به ارائه برخی خدمات رایگان به ساکنان در مرکز بهداشت کیش، اظهار داشت: در این مرکز به برخی از گروه‌های هدف شامل مادران، کودکان و زنان باردار خدمات پزشکی و درمانی رایگان ارائه می‌شود.

وی افزایش توسعه خدمات سطح یک در جزیره کیش را نیازمند برنامه‌ریزی‌های بیشتر دانست و گفت: خدمات سلامت در سه سطح ارائه می‌شود که سطح اول به خدمات پایه یا سلامت عمومی، سطح دوم خدمات سرپایی و بستری تخصصی و سطح سوم به خدمات فوق تخصصی سرپایی و بستری مربوط است و سطح یک خدمات سلامت شامل ارائه خدمات رایگان و یا احتساب با تعرفه‌های دولتی است.

سرپرست مرکز بهداشت کیش گفت: به منظور کمک به خانواده‌ها و در راستای برنامه‌های افزایش جمعیت، در تلاش هستیم با همکاری بیمارستان کیش آزمایش‌های سطح یک در بخش فرزند آوری را در این جزیره رایگان انجام دهیم.

احمدی از برنامه‌ریزی‌های انجام شده به منظور اجرای طرح پزشک خانواده در این جزیره در سال جاری خبر داد و گفت: در تلاش هستیم با فراهم کردن فضای فیزیکی مناسب، نیروی انسانی و بهره‌گیری از امکانات جدید طرح پزشک خانواده را امسال در کیش اجرا کنیم.

وی با اشاره به تشکیل ۵۰ هزار پرونده الکترونیک سلامت برای ساکنان جزیره کیش، تصریح کرد: طرح پزشک خانواده دستاورد‌های مثبت فراوانی در ارتقای سلامت جامعه دارد و با اجرای آن می‌توان از بسیاری هزینه‌ها و مشکلات اجتماعی و اقتصادی کم کرد.

سرپرست مرکز بهداشت کیش از تشکیل پنج کمیته با هدف پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های ناشی از گزش پشه آئدس در کیش خبر داد و گفت: کمیته درمان، بهسازی، حشره شناسی، ارزشیابی و آموزش در این زمینه تشکیل شده است.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار