مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی
تابناک: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی ایثارگران دردیدار با ایثارگران گفت: امروز وظیفه مردم و مسؤولان ایران اسلامی این است که همواره ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران بوده و برای بقای انقلاب و کشور تلاش کنند.
کد خبر: ۱۱۳۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸ 17 October 2015

به گزارش تابناک مرکزی، حجتالاسلام حسن هنرمند : مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در حاشیه دیدار با ایثارگران افزود: دوران دفاع مقدس دوران سرنوشتساز میهن اسلامی بود و ایثار و فداکاری زرمندگان جان برکف ما و رهبری امام راحل(ع) پیروزی و افتخار را درآن دوران رقم زد.

مدیرکل بنیاد استان مرکزی ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ عاشورا و مدنظر قراردادن فرامین قرآن و احادیث پیامبر و ائمه و گوش به فرمان ولی فیقه بودن از عوامل پیروزی و تداوم انقلاب است.

وی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران افتخاراتی در این سالها کسب کرده که همه و همه مدیون ایثار و گذشت ایثارگران و رزمندگان ماست و همه ملت ایران مدیون این عزیزان است.

رييس كل دادگستري استان مرکزی نیز با قدرداني از زحمات و جانفشاني‌هاي شهدا و ايثارگران، بخصوص پدران این عزیزان در جنگ تحمیلی، تلاش براي ادامه راه شهدا را وظيفه همگانی دانست.

حجت‌الاسلام قاسم عبدالهی، افزود: پاسداشت مقام شهدا و ارج نهادن به شهدا وظیفه سنگین و توجه به خانواده شهدا از اولویت‌های این دادگستری است.

وي دیدار با خانواده شهدا را ادای دین به آنان و زمینه‌ساز گسترش فرهنگ قدردانی و ارج نهادن به مقام و منزلت خانواده شهدا برشمرد.

گفتنی است این دیدار عصر روز چهارشنبه 22 مهر 94 باحضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس کل دادگستری استان مرکزی به همراه مشاور و مسئول هماهنگی امور ایثار گران دادگستری و مشاور مدیرکل بنیاد استان مرکزی با خانواده‌های فرزندان شاهد شاغل در دادگستری استان انجام و از خانواده شهدا تجلیل شد.

شهید ابوالفضل فشکی یکم بهمن 1331 متولد و درتاریخ 12 اردیبهشت 61 درعملیات بیت المقدس خرمشهر به شهادت رسید و محمود بادرستانی پنجم مرداد 1300 متولد و درتاریخ 27 بهمن 64 به شهادت رسید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار