امام جمعه بابلسر خطاب به سردار رادان:اینجا شهر آیت_الله_سلیمانی (ره) است
سردار رادان گفت که کشورهای عربی به واسطه قدرتی که اسرائیل از خود نشان می‌داد تصور کردند که در صورت توافق با این رژیم غاصب دست برتر را خواهند داشت، اما عملیات طوفان الاقصی هیمنه اسرائیل را شکست و کشورهای عربی در هم‌پیمان شدن با این رژیم تجدید نظر کردند.
کد خبر: ۱۱۳۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱ 26 October 2023

به گزارش تابناک مازندران ، فرمانده نیروی انتظامی کشور در بابلسر اظهار داشت: فرمانده یکی از یگان‌های ارتش اسرائیل با شلوارک اسیر شد. 

 

فیلم 

سردار رادان در بابلسر: فرمانده یکی از یگان‌های ارتش اسرائیل با شلوارک اسیر شد 

 

 

بر اساس این گزارش ، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در یادواره شهدای غزه در‌ مصلی بابلسر ضمن تشریح عملیات طوفان الاقصی گفت عملیات انجام شده هیمنه اسرائیل را بر باد داد و کشورهای عربی که تصور شکست‌ناپذیری از این رژیم غاصب داشتند، از توافق با او صرف‌نظر کردند. 

سردار رادان در بابلسر: فرمانده یکی از یگان‌های ارتش اسرائیل با شلوارک اسیر شد+فیلم و تصاویر سردار رادان در ادامه بیان کرد: 
کشورهای عربی به واسطه قدرتی که اسرائیل از خود نشان می‌داد تصور کردند که در صورت توافق با این رژیم غاصب دست برتر را خواهند داشت، اما عملیات طوفان الاقصی هیمنه اسرائیل را شکست و کشورهای عربی در هم‌پیمان شدن با این رژیم تجدید نظر کردند.
 
وی یادآور شد: درآن زمان شیمون پرز اعلام کرد زمین دادیم تا امنیت داشته باشیم و این سبب ورود نتانیاهو شد و معتقد بود امنیتی می‌دهیم که امنیت را تضمین کند و در نتیجه ذون بندی الف، ب و جیم برهم خورد و به یک باریکه غزه بسنده شد.

فرمانده کل فراجا مردم مظلوم غزه در لکه زمینی زندگی می‌کنند که اسم رسمی آن به زندان بزرگ چند میلیون نفری معروف است، افزود: غزه در واقع زندانی بزرگ در محاصره است و علاوه براین مردم غزه به رغم محاصره و زندانی بودن، تحریم می‌شود. 

 

 

سردار رادان در بابلسر: فرمانده یکی از یگان‌های ارتش اسرائیل با شلوارک اسیر شد+فیلم و تصاویر  

 

 امام جمعه بابلسر خطاب به سردار رادان:
اینجا شهر آیت_الله_سلیمانی (ره) است.
من موقع اقامه نماز بر پیکر این شهید شاهد گریه های شما بودم و شما میدانستید ایشان چه شخصیت بزرگی بود. 

 

فیلم خیر مقدم امام جمعه محترم بابلسر به سردار رادان فرمانده نیروی انتظامی کشور 

 

 این مراسم در حضور مقامات رسمی استان مازندران و بابلسر برگزار شد.

سردار مفخمی فرمانده نیروی انتظامی مازندران ، حجت الاسلام والمسلمین قلی پور امام جمعه محترم بابلسر ، فرماندار محترم بابلسر ، باقرزاده نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی ، فرمانده سپاه ، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و سایر مدیران و جمع کثیری از مردم شریف بابلسر در این آیین حضور داشتند، با نوحه خوانی شور و حال زیادی در این مراسم به وجود آمد.

 

 

ورود سردار رادان فرمانده نیروی انتظامی کشور با خیر مقدم امام جمعه بابلسر 

 

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌قلی‌پور امام‌جمعه‌‌محترم‌شهرستان‌بابلسر در مراسم یادبود شهدای مظلوم غزه در شهرستان_بابلسر با حضور پرشور مردم انقلابی استان مازندران به سردار رادان خیر مقدم گفت. 

سردار رادان در بابلسر: فرمانده یکی از یگان‌های ارتش اسرائیل با شلوارک اسیر شد+فیلم و تصاویر  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار