فرمانی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان البرز از اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی این استان از نهم آبان ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۴۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳ 28 October 2023

اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی استان البرز از نهم آبان ماه

به گزارش «تابناک البرز» آیین افتتاحیه اردوهای راهیان نور دانش آموزی با حضور عبداللهی استاندار البرز، سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز و جمعی از مدیران نواحی و شهرستان‌های آموزش و پرورش استان البرز در اردوگاه شهید کلهر برگزار شد. 

محمد فرمانی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در این آیین گفت: اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای شناخت بیشتر دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این اردو، افزود: آشنایی نوجوانان و جوانان با مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس، یکی از مهم‌ترین رسالت‌هایی است که به تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کمک می‌کند. 

فرمانی اظهار داشت: اولین کاروان دانش‌آموزی استان البرز از نهم آبان ماه به سرزمین‌های نور اعزام می‌شوند و تا ۲۹ آبان ماه حدود ۴۰۰۰ نفر در قالب بیست کاروان در اردوگاه‌های راهیان نور اسکان خواهند یافت.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان البرز تصریح کرد: با برنامه‌ریزی مدونی که انجام شده است، از مقصد تا محل یادمان‌ها دانش اموزان همراه با نشاط و هیجان، با سیره شهدا آشنا می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار