رییس بسیج رسانه فارس با بیان اینکه خون‌هایی که در حرم ریخته شد سبب و رمز شکست دشمن بود گفت: مردم شریف شیراز و ایران با این قتل عام متحد و یکپارچه‌تر شدند چون نقشه‌ها و برنامه‌های دشمنان را به خوبی درک کردند.
کد خبر: ۱۱۳۴۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲ 29 October 2023

تابناک فارس به نقل از مهر: هادی رضایی ضمن بازخوانی حادثه تروریستی حمله به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در هفته اول آبان سال گذشته گفت: یکی از درس‌های مهمی که باید از این واقعه آموخت این است که دشمن زمانی به خود اجازه داد امن‌ترین نقطه این استان یعنی حرم حضرت شاهچراغ (ع) را مورد حمله قرار دهد و عزیزانی از زوار و خدام و مردم نمازگزار را به شهادت برساند که کشور دچار التهاب و ناامنی شده بود.

هادی رضایی افزود: این حادثه درسی بود برای ما که دو نعمت پنهان امنیت و سلامت را قدر بدانیم و اجازه ندهیم که دشمن بار دیگر با دشمنی‌های خود و جنود و اعوان و انصار داخل و خارجش و با وسوسه‌های شیطانی، مردم را اسیر عملیات روانی خود کرده و برخی را با خود همراه کند.

رضایی در ادامه با بیان اینکه خون‌هایی که در حرم ریخته شد سبب و رمز شکست دشمن بود گفت: مردم شریف شیراز و ایران با این قتل عام متحد و یکپارچه‌تر شدند چون نقشه‌ها و برنامه‌های دشمنان را به خوبی درک کردند.

وی گفت: این حادثه مردم را یادآور جان‌فشانی شهدایی کرد که در طول انقلاب خون خود را فدا کردند تا امنیت، آزادی، پیشرفت و آرامش برای مردم به خصوص زنان ما ایجاد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار