در ۶ماهه نخست سال‌جاری صورت پذیرفت؛
رئیس کمیته امداد شهرستان نکا گفت: در طول ۶ماهه نخست امسال، به ۳۰۰ نفر از مددجویان با هزینه‌ی ۵۳۰ میلیون تومان، خدمات آموزشی ارائه شده است.
کد خبر: ۱۱۳۴۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳ 29 October 2023

به گزارش تابناک مازندران، رمضان حسینی گفت: در طول ۶ماهه نخست امسال، به ۳۰۰ نفر از مددجویان با هزینه‌ی ۵۳۰ میلیون تومان، خدمات آموزشی ارائه شده است.

 

ارائه خدمات آموزشی به ۳۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد نکا با هزینه‌ی ۵۳۰ میلیون تومان  

وی افزود: این خدمات آموزشی شامل؛ آموزش‌های مهارت‌های زندگی، فرزندپروری، پیشگیری از خشونت، اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی و همچنین آموزش قرآن می‌باشد که با همکاری مراکز نیکوکاری انجام شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان نکا گفت: ۹ گروه مخاطب از خدمات آموزشی بهره‌مند می‌گردند که شامل؛ زنان سرپرست خانوار، دختران و پسران بازمانده از تحصیل، دختران و پسران مستعد ازدواج، کودکان ۴ الی ۷ سال، دانش آموزان دختر و پسر، زوج‌های جوان، سالمندان، طلاب و دانشجویان می‌باشد.

حسینی بیان کرد: در شهرستان نکا ۲ مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی وجود دارد که در برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی مشارکت می‌کنند.

حسینی در پایان ضمن تاکید بر اهمیت خدمات آموزشی افزود: ۳۵۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد نکا قرار دارند و از خدمات مختلف این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار