معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی بر تشکیل کمیته استانی برای ارتقای رشد اقتصادی استان تاکید کرد و گفت: برای رشد اقتصادی استان یک همت جهادی نیاز است.
کد خبر: ۱۱۳۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷ 29 October 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، عصر امروز ناصر فخرموحدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی در دوازدهمین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان بر تشکیل کمیته استانی برای ارتقای رشد اقتصادی استان تاکید و اظهارکرد: برای رشد اقتصادی استان یک همت جهادی نیاز است.

وی با بیان اینکه باید قرارگاه‌ها و کمیته‌های استانی هر چه سریعتر تشکیل و در این کمیته بر روی شاخص‌ها و برنامه‌های توسعه استان کار شود، گفت: هم‌فکری و اجتماع مدیران در این جلسات می‌تواند در ارتقای شاخص‌های اقتصادی تحول ایجاد کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی با قدردانی از تلاش مدیران و ارتقای بسیاری از شاخص‌های استان، افزود: باتوجه به آماری که از ابتدای امسال به ما رسیده، در برخی از شاخص‌های اقتصادی استان پیشرفتی نداشتیم که این توجه جدی مدیران را می‌طلبد.

فخرموحدی بر هماهنگی برنامه‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی به ویژه دستگاه‌های تاثیرگذار در راستای توسعه استان تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی گفت: هدف‌گذاری رشد شاخص‌های اقتصادی استان کار پیچیده‌ای نیست و با همدلی و جدیت بیشتر توفیقات خوبی بدست می‌آید.

وی با اشاره به توجه به بخش سرمایه‌گذاری و بهره‌وری، اظهارداشت: در بسیاری از حوزه‌ها نظیر بخش کشاورزی، گردشگری، استفاده از منابع و اراضی طبیعی استان که درآمدزایی را به دنبال دارد، کمتر پرداخته شده است و جای کار بسیاری دارد.

این مقام مسئول افزود: باید بخش‌های کلیدی که در رشد اقتصادی استان نقش آفرین هستند، شناسایی و بر روی آن‌ها سرمایه گذاری شود.

فخر موحدی گفت: در استان ایجاد درآمدزایی از بخش‌های مختلف که ظرفیت‌های خوبی دارند نظیر منابع طبیعی و کاشت گیاهان دارویی مغفول مانده است که باید سرمایه‌گذاری‌ها به این سمت معطوف شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها به صورت جزیره فعالیت نکنند، بیان داشت: پیشنهاد می‌شود بخشی از جلسه کارگروه برای ارائه برنامه‌های دستگاه‌ها در نظر گرفته شود.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار