فرماندار پاوه گفت: این روزها فلسطین پاره تن اسلام، زخمی است. متأسفانه زنان و کودکان این دیار حال خوبی ندارند، اگر به عنوان مسلمان امکان حضور و کمک‌رسانی در صحنه را نداریم، حداقل می‌توانیم با آن‌ها همدردی کنیم.
کد خبر: ۱۱۳۵۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴ 31 October 2023

 به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس علی‌رضا حیدری، فرماندار پاوه، اظهار کرد: هشتم آبان‌ماه در تاریخ پاوه و مبارزات انقلاب اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارد، یاد و خاطره شهدایی که در حمله تعدادی از مزدوارن پهلوی به شهادت رسیدند؛ گرامی می‌داریم.

وی تقدیم ۶۰۴ شهید گلگون‌کفن را به همراه تعداد زیادی جانباز، آزاده و ایثارگر را نشان از مقاومت و رشادت‌های مردم پاوه دانست و گفت: نامگذاری موشکی به نام پاوه نشان از جایگاه پاوه در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار پاوه یادآور شد: ١٣ آبان‌ماه به دلیل وقایع مهمی از جمله تبعید حضرت امام به ترکیه در سال ۱۳۴۳ به سبب مبارزه با لایحه کاپیتولاسیون، شهادت جمعی از دانشجویان و دانش‌آموزان جلوی درب دانشگاه تهران سال در ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ روز ملی با استکبار جهانی نامگذاری شده و ان‌شاءالله و با حضور خود در راهپیمایی ١٣ آبان بار دیگر انزجار خود را از آمریکا و استکبار جهانی فریاد خواهیم زد.

وی تصریح کرد: این روزها پاره تن اسلام که فلسطین باشد، زخمی است و متأسفانه زنان و کودکان این دیار حال خوبی ندارند، اگر به عنوان مسلمان امکان حضور و کمک‌رسانی در صحنه را نداریم، حداقل می‌توانیم با آن‌ها همدردی کنیم.

حیدری با اشاره به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیست در حق مردم مظلوم فلسطین، گفت: اسرائیل غاصب گذرگاه فلسطین را بسته تا کمک مردمی دیگر کشورها به دست مردم مظلوم غزه نرسد؛ امروز مردم فلسطین در حالی شاهد زخمی شدن کودکان و اعضای خانواده خود هستند که دارویی برای درمان آن‌ها در دسترس ندارند؛ رژیم صهیونیستی آب و برق آن‌ها را هم قطع کرده است.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه جامعه جهانی با استانداردهای چندگانه خود در برابر این جنایات سکوت کرده است. چشم و گوش خود را در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی بسته‌اند و مردم فلسطین را که از آب و خاک خود دفاع می‌کنند به عنوان جنایتکار معرفی می‌کنند.

حیدری تصریح کرد: یقین داشته باشید خون کودکان بیگناه، طفل‌های معصوم و تمام شهدای غزه بی‌تقاص نخواهند ماند و ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک توسط مجاهدان جبهه مقاومت انتقام سختی از جنایتکاران صهیونیستی گرفته خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار