رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری تجمع یوم‌الله ۱۳ آبان در ۱۵۰ نقطه استان خبر داد و گفت: در شهر شیراز تجمع مردمی یوم‌الله ۱۳ آبان با محوریت دانش‌آموزان و دانشجویان ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶ 31 October 2023

تابناک فارس به نقل از ایسنا: حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ملک‌مکان امروز، ۹ آبان در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز از برگزاری تجمع یوم‌الله ۱۳ آبان در بیش از ۱۵۰ نقطه استان فارس خبر داد و گفت: در شهر شیراز تجمع مردمی یوم‌الله ۱۳ آبان با محوریت دانش‌آموزان و دانشجویان ساعت ۹ الی ۱۱ روز شنبه، ۱۳ آبان ۱۴۰۲ در میدان شهدا (شهرداری) شیراز برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با دعوت از خانواده‌ها برای حضور در این مراسم، افزود: پویش جهانی فریاد عروسک‌ها به صورت نمادین علیه رژیم اشغالگر قدس و دفاع از کودکان غزه با حضور کودکان و دانش‌آموزان کم سن و سال با به همراه داشتن عروسک‌های خود در این روز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ایجاد بستر لازم برای حضور دانش‌آموزان علاقه‌مند در این تجمع، تصریح کرد: این تجمع جنبه دفاع از مردم فلسطین و محکومیت استکبار جهانی دارد از این‌رو از همه آحاد مردم برای حضور دعوت می‌کنیم همچنین غرفه‌های تبیینی و محتوایی در تجمع روز شنبه برپا می‌شود.

ملک‌مکان اجرای سرودهای بزرگ دانش‌آموزی، شعارگویی، اعلام بیانیه و قطع نامه را از دیگر برنامه‌های این جمع برشمرد و اظهار کرد: بنا بود وزیر آموزش و پرورش سخنران مراسم باشد، اما به دلیل برگزاری در مراسم تهران حضور خواهد بود از این رو یکی از مقامات کشوری سخنران تجمع مردمی دانش‌آموزی شیرازخواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه تجمع مردمی یوم‌الله ۱۳ آبان در میادین اصلی شهرهای استان برگزار می‌شود، تاکید کرد: استاندار، نماینده، ولی فقیه در فارس و دیگر مسئولان استانی در تجمع شهر شیراز حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه یوم‌الله ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده است، گفت: در سال‌های مختلفی مبارزه با استکباری جهانی رخ داد که سال ۵۷ سرنگونی رژیم ستم‌شاهی و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام و دیگر موضوعات عرصه تقابل انقلاب اسلامی با نظام استکبار جهانی و عیادی دست نشان آن‌ها بوده است.

ملک‌مکان با تاکید بر اینکه پوشالی بودن قدرت نظام استکبار برای اولین بار با پیروزی انقلاب اسلامی اثبات شد، ادامه داد: با حمایت تمام عیار استکبار از رژیم پهلوی در نهایت مردم شاه را از کشور اخراج کردند و نشان دادند که هیچ قدرتی توانایی مقابله با عظم و اراده همراه با اعتقاد و توکل به خدا را ندارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: امروز در این برهه از زمان یقینا نصرت خداوند با مردم مظلوم فلسطین پس از سال‌ها تحمل ظلم و رنجش خواهد بود و این رژیم غاصب و اشغالگر سرنگون می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان از یک ماه در فارس تشکیل شد، به دیگر برنامه‌های این هفته پرداخت و گفت: عمده مخاطب برنامه‌ها دانش‌آموزان هستند که یادواره‌ شهدای دانش‌آموزی در تعدادی از مدارس استان برگزار شده است همچنین با توجه به سالگرد نخستین حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) و شهادت سه تن از دانش‌آموزان استان، دانش آموزان در حرم مطهر احمدی گردهم آمدند.

برگزاری سخنرانی با موضوع جهاد تبیین در مدارس، برپایی نمایشگاه عکس با موضوع استکبارستیزی، دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز در تمامی شهرستان‌ها، اجرای سرود هماهنگ کشوری، مسابقات نقاشی شهدای عزه و شاهچراغ (ع)، برگزاری مسابقات ورزشی، نواخته شدن زنگ استکبارستیری در مدارس، مسابقات فریاد ملت حضور دانش‌آموزان در نماز دشمن شکن جمعه از دیگر مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در استان فارس بود که ملک‌مکان به آن اشاره کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه طومار نویسی در حمایت از مردم فلسطین توسط دانش‌آموزان و کادر مدارس انجام می‌شود، گفت: با موضوع دعا برای پیروزی مردم مظلوم غزه مراسم دعای ندبه در مدارس استان برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار