معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه از راه‌اندازی بنیاد تعاون قوه قضائیه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با راه‌اندازی بنیاد تعاون به‌دنبال ظرفیت‌سازی‌های جدید در قوه قضائیه به‌منظور ارتقای معیشت و رفاه کارکنان قضائی و اداری هستیم.
کد خبر: ۱۱۳۵۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵ 31 October 2023

به گزارش تابناک کرمان، ابراهیم شاهرخیان در دیدار با کارکنان اداری دادگستری کرمان افزود: بخش عمده پیگیری‌های مورد نیاز به‌منظور راه‌اندازی بنیاد تعاون قوه قضائیه انجام شده است و با تصویب نهایی این طرح، نسبت به راه‌اندازی آن اقدام خواهد شد تا کارکنان قضائی و اداری قوه قضائیه بتوانند از مزایای این بنیاد نهایت بهره‌برداری را داشته باشند.

وی به هدف‌گذاری حوزه معاونت مالی، پشتیبانی و امور عمرانی قوه قضائیه در بحث حقوق و مزایا اشاره و بیان کرد: حرکت به سمت افزایش حقوق و مزایای مستمر کارکنان بوده و پس از ارتقاء حقوق و مزایای مستمر به سمت حقوق و مزایای غیر مستمر خواهد بود و بنا به تاکیدات ریاست محترم قوه قضائیه، پیگیری‌های گسترده‌ای در این حوزه در دست انجام است و بخشی از اقدامات موردنظر در این حوزه نیز اجرایی شده است. متاسفانه به‌دلیل پایه بودجه ضعیف قوه قضائیه که ریشه در سنوات گذشته دارد، وضعیت حقوق و مزایای کارکنان قضائی و اداری متناسب شأن و جایگاه افزایش پیدا نکرده است.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه عنوان کرد: تلاش می‌شود طی دو تا سه سال آینده شاهد ارتقاء وضعیت معیشت کارکنان قضائی و اداری در حد بضاعت و توان قوه قضائیه باشد.

شاهرخیان گفت: همواره در حوزه مالی قوه قضائیه تلاش شده که پایه پرداختی به کارکنان قضائی و اداری ارتقا یافته و سپس به سمت پرداخت‌های غیرمستمر حرکت کنیم، زیرا در گذشته توجه لازم به ارتقای پایه بودجه‌ای قوه قضائیه و معیشت کارکنان قضایی و اداری صورت نگرفته است.

وی اظهارداشت: معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه برنامه جامعی به‌منظور حمایت از برنامه‌های ورزشی در سطح دادگستری‌های کل استان‌ها و حوزه‌های قضائی شهرستان‌ها دارد، زیرا توجه به سلامت کارکنان اصلی اساسی به‌منظور ارائه خدمات قضائی گسترده و کیفی به جامعه محسوب می‌شود.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار