در این خبر به توضیحاتی درباره علت شهادت محمدرضا کوشکی مامور نیروی انتظامی در البرز چه بود؟ پرداخته شده است.
کد خبر: ۱۱۳۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸ 02 November 2023

علت شهادت محمدرضا کوشکی مامور نیروی انتظامی در البرز چه بود؟

به گزارش «تابناک البرز» شهید محمدرضا کوشکی اهل کرمانشاه غروب در درگیری با سارق مسلح در استان البرز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید والامقام انتظامی استواریکم محمدرضا کوشکی امروز پنج شنبه ساعت ۹:۳۰ از مقابل مسجد جامع کرمانشاه تا مزار شهدا با حضور مردم شهید پرور کرمانشاه برگزار می گردد. 

پیکر پاک شهید نیروی انتظامی، «محمدرضا کوشکی» بعد از ظهر چهارشنبه بر روی دستان مردم شهید پرور شهرستان ساوجبلاغ استان البرز تشییع شد.

شهید گروهبان یکم «محمدرضا کوشکی» که در درگیری با سارق مسلح بر اثر اصابت گلوله به ناحیه سر در شهرستان چهارباغ استان البرز به شهادت رسید و روز گذشته در حزن واندوه مردم و همرزمان شهید در شهرستان ساوجبلاغ تشییع شد.

پیکر مطهر این شهید پس از تشییع برای خاکسپاری به زادگاهش کرمانشاه انتقال داده شد.

در مراسم تشییع پیکر پاک این شهید که از مقابل فرماندهی نیروی انتظامی ساوجبلاغ به سمت میدان شهدای این شهرستان برگزار شد، مردم عزادار به نوحه خوانی و سینه زنی پرداختند.

در راستای اجرای نیابت قضایی و دستگیری سارق در شهرستان چهارباغ، تیم سه نفره پلیس آگاهی به موقعیت محله مرغک اعزام شدند که به دنبال وقوع درگیری گروهبان یکم «محمدرضا کوشکی» از ناحیه سر مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به فیض شهادت نائل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار