در آستانه یوم الله ۱۳ ابان ،مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی از دانش آموزان عزیز و بصیر و فرهنگیان فرهیخته و اگاه این استان جهت حضور حماسی در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد.
کد خبر: ۱۱۳۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳ 03 November 2023
دعوت عزت خواه از فرهنگیان و دانش آموزان

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد متن پیام حسنعلی عزت خواه بدین شرح است:
بسم اِلله الرحمن الرحیم

۱۳ آبان ماه را روز تجلی دوباره آزادگی، شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان ایران اسلامی است. روزی به یاد ماندنی در تاریخ معاصر جمهوری اسلامی ایران است. روزی که نسل جوان و بیدار ایران اسلامی استقامت، ایستادگی و وحدت خویش را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که از توطئه‌های آمریکا و استکبار جهانی آگاهند و اجازه نخواهند داد که اهداف سلطه گران در این مرز و بوم عملی شود.
تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان که به عنوان روز استکبار ستیزی نامگذاری شده است، از حرکت‌های ارزشمند انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام (ره)، رهبر کبیر انقلاب است و امروزه باید این دستاورد مهم را پاس بداریم و در راستای نهادینه کردن فرهنگ مقاومت و ایثار بکوشیم.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و تبریک روز دانش آموز، از دانش آموزان عزیز و بصیر و فرهنگیان فرهیخته و آگاه استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت می‌کنم همچون همیشه یکبار دیگر با حضور حماسی خود، همگام با ملت سرافراز ایران اسلامی ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس بنیانگذار کبیر انقلاب و به تبعیت از رهنمود‌های مقام معظم رهبری حماسه‌ای دیگر را در این استان رقم بزنند و با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر به رخ جهانیان بکشند و ضمن حمایت ار مردم مظلوم فلسطین و غزه، انزجار قلبی خود را از استکبار جهانی و رژیم جعلی و کودک کش صهیونیسم اعلام کنند.
حسنعلی عزت‌خواه
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار