فدراسیون فوتبال سریعا ورود کند
کد خبر: ۱۱۳۵۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹ 03 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، پشت کردن به قانون سقف بودجه بهانه ای شد تا سرخابی ها برای فرار از ضعف های مفرط خود ، علیه هم تاخت و تازه کنند.

این حربه جدید و‌ شکرآب شدن میان دو تیم پرطرفدار از یک سو و روشن نشدن تکلیف این تخطی از جانب تشکیلات قضایی و اخلاقی فدراسیون فوتبال از سویی دیگر ، کار را به جاهای باریک خواهد کشاند.
فوتبال ما بقدر کافی چالش برانگیز است و فقدان " وی ای ار" و مشکلات داوری " اعتراض معترضان را به عرش رسانده  و حالا کشمکش قرمز و آبی قوز بالای قوز شده که در این وانفسا قطار لیگ برتر را از ریل منطق گرایی خارج  کرده است .
شوربختانه در این رهگذر برخی از رسانه ها آتش بیار معرکه شده و دو طیف را به جان هم انداخته اند غافل از اینکه این دوئل ، آرامش دو تیم پرطرفدار را برهم‌ خواهد زد .
بحث رقابت بجای خود اما کارد و پنیر شدن سرخابی ها و دامنه تندخویی ها به لیگ برتر لطمه خواهد زد.
با این احوال ، بنظر می رسد که فدراسیون فوتبال بویژه تشکیلات انضباطی این فدراسیون بدون ملاحظه و رودربایستی قال قضیه را بکنند.
ناگفته پیداست اگر ریگی در کفش است لزومی ندارد که آقایان این قضیه را به محاق بسپارند تا این دو رقیب دیرینه علیه یکدیگر
شکایت کنند و از خجالت هم دربیایند.
اگر با خودمان رو راست باشیم باید بپذیریم که بسیاری از باشگاهها برای این قانون تره خرد نکرده اند لذا  دراین فضای غبارآلود عقل سلیم حکم می کند که مجموعه انضباطی و اخلاقی فدراسیون فوتبال سریعا دست بکار شوند و خاطیان را معرفی کنند که در صورت محقق شدن این گزینه ، غائله تازه کم رنگتر خواهد شد .

رضا میرزاییان 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار