امام جمعه کرمانشاه:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: کرمانشاهیان برای محکومیت رژیم صهیونیستی در راهپیمایی ١٣ آبان حضور پرشوری دارند.
کد خبر: ۱۱۳۵۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹ 03 November 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، آیت‌الله حبیب‌الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: باید مراقبت شود که دچار اشکال نشویم و خصوصا باید مراقب زبان باشیم، زیرا مراقبت از زبان ما را از غفلت دور می‌کند.

وی افزود: استعفایی که آیت‌الله علما به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ارسال کردند، با پاسخ ایشان مواجه شد، لذا رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در ذیل استعفای ایشان نوشتند «از حضرت آقای علما به خاطر خدمات و زحمات چندین ساله تشکر شود، امید است وجود با برکت ایشان در هر جا هستند منشاء خیر و فایده باشد».

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: لذا از ایشان دعوت کردم برای دایر شدن دوباره کرسی اخلاق حوزه‌های علمیه و به مناسبت‌های تبلیغی از وجود با برکت و جنبه‌های کم نظیر او بهرمند شویم.

وی با اشاره به مناسبت های پیش رو عنوان کرد: از مهمترین مناسبت‌هایی که داریم ١٣ آبان است، به دلیل اتفاقات بسیار مهمی که در این روز افتاده زیرا روز مبارزه با استکبار جهانی است.

غفوری ادامه داد:، اولین واقعه این روز تبعید امام راحل به ترکیه و دومین واقعه به شهادت رساندن تعدادی از دانش آموزان به دستور آمریکا توسط حکومت دست نشانده پهلوی است که به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) ٢ ضربه‌ای بود که آمریکا به ایران زد و دانشجویان پیرو خط امام آن را با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا جبران کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تشریح کرد: این رسوایی را آمریکا هنوز نتوانسته جبران کند، لذا هر سال توطئه‌های گوناگونی علیه ملت ایران مدیریت می‌کند، از جمله جنگ ترکیبی سال گذشته آمریکا که به فضل الهی شکست خورد و امسال هم جنگ غزه را داریم که جنایت های صورت گرفته چهره آمریکا را برای همگان برملا کرد.

غفوری عنوان کرد: زیرا آن‌ها همواره مدعی طرفداری از حقوق بشر هستند، لذا امسال در غزه جنایات صورت گرفته با سلاح‌های آمریکایی و با فرماندهی مستقیم آمریکا است که نتیجه آن کشتن هزاران نفر انسان مظلوم است که چهار هزار نفر کودک و سه هزار نفر زن هستند.

وی ابراز کرد: این حقیقت شیطان بزرگ است، لذا به فرموده رهبر معظم انقلاب «مرگ بر آمریکا یک شعار نیست یک خط مشی است» زیرا مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر شیطنت، مرگ بر جنایت کار، مرگ بر زورگویی، مرگ بر قتل و خونریزی، مرگ بر قاتلین کودکان و زنان بی‌گناه و مرگ بر همه جرم‌هایی که مرتکب می‌شوند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: لذا فردا همه به خيابان‌ها خواهیم آمد و یک صدا فریاد خواهیم زد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل که مقدمه برچیده شدن ظلم فراهم شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار