امام جمعه تاکستان با تاکید بر اینکه ایران اسلامی بیش از ۴۰ سال است اسرائیل را غده سرطانی می داند و به نابودی آن تاکید می کند، گفت: مردم دنیا شک نداشته باشند که جبهه مقاومت اجازه نخواهد داد بیش از این به مردم مظلوم غزه ظلم شود.
کد خبر: ۱۱۳۵۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ 03 November 2023

به گزارش تابناک قزوین، آیت الله علی اسلامی در خطبه های نماز جمعه تاکستان که در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد، اظهار کرد: معاد و قیامت حتمی است. دنیا جای عمل و آخرت محل حسابرسی است و اگر بشر به این موضوع معتقد باشد بسیاری از گناهان را مرتکب نمی‌شود.

وی با اشاره به آیات و روایات اسلامی در مورد تقوا و قیامت گفت: توجه به خدا در زندگی و رعایت تقوا و خداترسی راه رستگاری انسان است و باید در خلقت خود تفکر کنیم و بنگریم از کجا آمده‌ایم و به کجا می‌رویم. لذا تفکر در خلقت و اعتقاد به دنیای پس از مرگ می‌تواند سرآغاز سعادت بشر باشد.

امام‌ جمعه تاکستان با تأکید بر لزوم عاقبت‌اندیشی در همه امور عنوان کرد: هر عمل و اقدام و گفتاری که می‌خواهیم انجام دهیم، باید به عاقبت و نتیجه آن فکر کنیم و اگر با رضای خدا فاصله داشت، از آن دوری کنیم که آنگاه رستگار خواهیم شد.

آیت الله اسلامی در ادامه به جنایات اخیر رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه اشاره کرد و افزود: آنچه باعث شده فلسطین در مقابل جنایات اسرائیل مقاومت کند همان اعتقاد به خدا و آخرت است که نمی‌گذارد مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم غاصب اسرائیل تسلیم شوند.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اینکه اگر تمام تاریخ نویسان جهان هم گردهم آیند نمی توانند میزان آسیب‌ و خسارات و ظلمی که صهیونیست ها به فلسطینیان وارد کردند را به رشته تحریر درآورند، اذعان کرد: رئیس جمهور معلوم الحال آمریکا در حالی که جنایات ضد بشری اسرائیل و کشتار عظیم مردم مظلوم غزه را نمی‌بیند، دم از حقوق بشر می زند. طی کمتر از یک ماه بیش از ۹ هزار نفر در فلسطین کشته شده اند که ۴ هزار نفر از آنان کودک هستند. جو بایدن باید پاسخ دهد از کدام حقوق بشر سخن می گوید؟

امام جمعه تاکستان با تاکید بر اینکه ایران اسلامی بیش از ۴۰ سال است اسرائیل را غده سرطانی می داند و به نابودی آن تاکید می کند، گفت: مردم دنیا شک نداشته باشند که جبهه مقاومت اجازه نخواهد داد بیش از این به مردم مظلوم غزه ظلم شود.

وی با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان خاطرنشان کرد: این روز یادآور سه اتفاق بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است. ۱۳ آبان سالروز وقایعی همچون کشتار جوانان دانشجو در مقابل دانشگاه تهران، دستگیری امام راحل و تبعید ایشان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست جوانان ایرانی است.

آیت الله اسلامی تاکید کرد: فردا دنیا شاهد راهپیمایی عظیم مردم ایران خواهد بود و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در سراسر کشور طنین انداز می شود و انزجارمان از رژیم جعلی اسرائیل را با مشت های گره کرده فریاد خواهیم زد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار