با حضور معاون رئیس جمهور
در آئینی نمادین با حضور معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و استاندار زنگ استکبارستیزی به نیابت از مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دبیرستان دخترانه زینبیه شهر یاسوج نواخته شد.
کد خبر: ۱۱۳۵۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶ 04 November 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معاون پارلمانی رئیس جمهور در این مراسم با بیان اینکه دانش آموزان از ابتدا تاکنون پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند، گفت: ایمان دارم که بسیاری از پیشرفت‌های ایران اسلامی در آینده نه چندان دور توسط دستان با کفایت جوانان دهه هشتادی رقم خواهد خورد.
حسینی با اشاره به اینکه پیش از انقلاب ایران اسلامی وارد کننده ساده‌ترین نیاز‌های اولیه بودافزود:ایران اسلامی امروز به برکت انقلاب اسلامی و با تکیه بر انقلاب علمی جوانان خود در تمامی عرصه‌ها انحصار‌ها را شکسته و اکنون می‌تواند در زمینه‌های مختلف صادرکننده علوم به سایر کشور‌ها باشد.
وی با اشاره به جنایات ددمنشانه رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل با حمایت آمریکای جنایتکار در فلسطین اشغالی و نوار غزه گفت:اتحاد، همدلی و مقاومت همه جانبه کشور‌های اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین راه مقابله با استکبار جهانی است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هم با اشاره به ترفند‌ها و رفتار‌های شیطانی دشمنان در گمراه کردن نسل‌های جوان و نوجوان گفت: نسل جدید به ویژه دانش آموزان باید در مقابل این ترفند‌های فرهنگی با هوشیاری و، بصیرت سیاسی عمل کند
حسنعلی عزت‌خواه با تبریک روز دانش آموز به جامعه عزیز و بصیر دانش آموزی، از روز مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان انقلاب دوم یاد کرد و افزود:تسخیر لانه جاسوسی آمریکا قدرت و هیمنه پوشالی آن را در هم برای همیشه در هم شکست و به دنیا نشان داد که هیچ قدرتی در مقابل اراده و روحیه استکبار ستیزی ایران اسلامی پاسخگو نیست.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان هم با بیان اینکه دشمنی‌ها و توطئه‌های آمریکا علیه ایران اسلامی همچنان تا به امروز ادامه داشته و خواهد داشت گفت:دلیل این همه دشمنی و خصومت، به چالش کشیدن ماهیت نظام سلطه و استکبار توسط ایران اسلامی است و ما همچنان باید هوشیاری و بصیرت خود را در مقابل استعمار حفظ کنیم.
حجه الاسلام عبودی افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به صورت مستقیم دانش آموزان و نوجوانان ما را هدف قرار داده ند لذا تربیت دانش آموزان اخلاق‌مدار مطابق با آموزه‌های قرآنی و دارای روحیه استکبار ستیزی ضروری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار