یادواره شهدای دانش آموز و شهدای غزه با حضور پرشور دانش آموزان و مردم شهید پرور روستای«علم کندی» برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۶۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳ 04 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، یادواره شهدای غزه ظهر امروز با حضور و نقش‌آفرینی دانش‌آموزان به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان و با مشارکت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برادران و خواهران و مدارس روستای «علم کندی» برگزار شد.
غورقانلو، جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در این یادواره با تقدیم درود و تحیات به روح پرفتوح ۳۵۳۵ شهید استان زنجان و شهدای دانش‌آموز و شهدای مظلوم غزه از تمام همکاری‌ها و هم‌افزایی‌ها بابت برگزاری برنامه تقدیر کرد.
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه و ابراز انزجار از اقدامات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی افزود: امروز ما در این مسجد گرد هم آمده‌ایم تا اعلام کنیم در هر حال پشتیبان انقلاب، نظام اسلامی و ولایت‌فقیه همچون شهیدان حسین فهمیده و بهنام محمدی هستیم و در راه دفاع از مظلوم و مقابله با ظالمان و غاصبان ذره‌ای کوتاه نمی‌آییم.

وی با بیان اینکه هشتم آبان‌ماه سالروز شهادت نوجوان ۱۳ ساله شهید محمدحسین فهمیده، به عنوان یک روز تاریخی در ذهن دانش‌آموزان ثبت شده است چرا که آن شهید والامقام با پیروی از، ولی امر مسلمین در راستای مقابله با دشمنان اسلام پرداخته و وظیفه خود را به انقلاب اسلامی ادا کرد، ادامه داد: دانش‌آموزان در این برحه از تاریخ انقلاب باید با تحلیل رویداد‌های کشور و افزایش بینش و بصیرت انقلابی نسبت به انجام وظیفه برای ساختن ایرانی آباد وپیشرفته و خدمت بی‌منت به مردم در گام دوم انقلاب گام بردارند.
غورقانلو با ذکر خاطره‌ای از شهید مجید شهریاری شهید هسته‌ای استان زنجان گفت: فضیلت زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و ما هر لحظه باید ادامه دهنده راه و مرام شهدا باشیم.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در پایان سخنان خود ضمن اشاره به عملیات طوفان الاقصی توسط رزمندگان فلسطینی، آن را نماد زنده بودن گفتمان مقاومت و نشان‌دهنده ضعف و ناتوانی و استیصال رژیم غاصب صهیونیستی دانست و از جنایات رژیم صهیونیستی ابراز انزجار کرد.
در پایان این مراسم دانش‌آموزان با در دست داشتن پرچم فلسطین با سردادن شعار علیه رژیم غاصب صهیونیستی اقدامات جنایت‌کارانه این رژیم را محکوم و از جامعه جهانی به ویژه کشور‌های اسلامی خواستند نسبت به وظیفه قانونی و انسانی خود در قبال پایان دادن به جنایات صهیونیست‌ها اقدام کنند.
لازم به ذکر است، دانش‌آموزان در این یادواره با اجرای برنامه‌های مختلف و تاثیرگذار از قبیل (قرائت شعر، خواندن انشا، قرائت دل‌نوشته، اجرای سرود و شعارگویی و...) یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مظلوم غزه را گرامی داشته وبا آرمان‌های شهدا تجدید میثاق و پیمان دوباره بستند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار