احمد وحیدی در حاشیه سفر به گیلان در گفت وگوی اختصاصی با تابناک گیلان، پیرامون جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه، اظها کرد:
کد خبر: ۱۱۳۶۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸ 04 November 2023

وی با بیان اینکه اعمال و رفتار رژیم صهیونیستی همگان را به این باور رسانده که این رژیم جعلی دیگر قادر به ادامه حیات نیست، افزود: بمباران دیوانه وار و وحشیانه مردم عزیز و مقاوم غزه نشان دهنده پایان کار رژیم صهیونیستی نه فقط در ابعاد سیاسی و امنیتی و نظامی، بلکه از نظر انسانی و اخلاقی است.
وزیر کشور با اشاره به رویارویی رزمندگان مقاومت فلسطین با دشمن در صحنه نبرد، عنوان کرد: قدرت ارتش رژیم صهیونیستی به آنجا رسیده که مردم بی گناه را بمباران می کند، یعنی این رژیم جنایتکار از نظر نظامی به انتها رسیده است.
وحیدی عملیات طوفان الاقصی را ضربه بزرگ و جبران ناپذیر امنیتی به رژیم صهیونیستی دانست و متذکر شد: اسرائیل از نظر سیاسی و امنیتی نیز به انتها رسیده و دیگر نمی تواند به نقطه سابق بازگردد.
وی با بیان اینکه امروز همه کشورها و ملت های دنیا علیه جنایت های رژیم صهیونیستی فریاد می زنند، خاطرنشان کرد: حمایت آمریکا و چند کشور اروپای غربی از اسرائیل و جنایت هایش علیه مردم فلسطین شرم آور است.
وزیر کشور با اشاره به از بین رفتن هیمنه رژیم صهیونیستی به دست مقاومت سرافراز فلسطین، یادآور شد: مقاومت ملت فلسطین به رغم همه فشارها و ظلم ها و جنایت های اعمال شده از سوی دشمنان، زمینه را برای فروپاشی هرچه سریع رژیم صهیونیستی فراهم کرده است.
وی تمام حیات اسرئیل را مدیون آمریکا دانست و بیان کرد: چنین رژیمی در پناه آمریکا ادامه حیات می دهد و اگر آمریکا دست از اسرائیل بردارد، این رژیم جعلی به سرعت سقوط می کند و نمی تواند آینده ای را برای خودش متصور شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار