رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه:
رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: رسانه‌ها در تبیین جنایات استکبار و شکل‌دهی به افکار جوانان نقش موثری دارند.
کد خبر: ۱۱۳۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸ 05 November 2023

علیرضا دودمان تیپی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: بیش از چهار دهه از زمان تسخیر لانه جاسوسی و حوادث آن دوران فاصله گرفتیم و طبعا جو استکبار ستیزی در کشور در آن سال‌ها پررنگ بود.

وی در ادامه افزود: اغلب تمام جریانات سیاسی و مذهبی فضای ضدآمریکایی داشتند اکنون با گذشت چهار دهه جوانان این دوران با نسل‌های گذشته فاصله گرفته و درک کمتری دارند.

رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه تصریح کرد: جنایات این روزهای آمریکا و رژیم صهیونیستی پرده از خباثت آن‌ها برداشته و جوانان این نسل با این حوادث درک درستی نسبت به ظلم‌های استکبار جهانی به دست می‌آورند.

وی ابراز کرد: اما آن حافظه تاریخی به این نسل به طور کامل منتقل نشده و امروز در دنیایی زندگی می‌کنیم که رسانه و کلمات نقش ایفا می‌کنند و شبکه‌های اجتماعی ذهن جوانان را شکل می‌دهند.

این مسئول گفت: هم‌اکنون بحثی تحت عنوان «مهندسی افکار» مطرح است و افکار جوانان و جوامع را به نوعی شکل دهی می‌کنند و در این فضا کمی عقب افتاده‌ایم.

وی ابراز کرد: چند ١٠٠ شبکه فارسی زبان علیه ما سخن می‌گویند و در این فضا یک صدا در میان صداهای مخالف هستیم اما ذات پاک جوانان ما و نفس پاک مقام معظم رهبری و مسئولین زحمت کش تا حد زیادی خنثی‌كننده است.

دودمان تیپی با اشاره به حوادث اخیر غزه تأکید کرد: خانه ظلم پایدار نمی‌ماند و امیدواریم ظلم‌های رژیم صهیونیستی دامان آن‌ها را بگیرد و فلسطین دوباره با تمامیت خود به آغوش اسلام باز گردد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار