معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت : از ابتدای سالجاری بیش از 10 هزار خدمت بصورت غیر حضوری از طریق پرتال شرکت و یا مراجعه به دفاتر پیشخوان انجام شده است .
کد خبر: ۱۱۳۶۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸ 05 November 2023

به گزارش  تابناک آذربایجان غربی، رعنا قدردان تصریح کرد :خدمات الکترونیک، خدماتی دو طرفه است که از طریق اینترنت و فضای مجازی به کاربران خدمت رسانی می کند و هدف آن ارائه سریع خدمات و انجام سریع کلیه امور بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل است.
قدردان خاطر نشان کرد : به منظور توسعه دولت الکترونیک و طرح تکریم مراجعان، بیش از ۲۲ نوع خدمت غیرحضوری توسط این شرکت در پورتال شرکت و دفاتر پیشخوان به مشترکان ارائه می‌شود.
وی افزود : از ابتدای سالجاری 10 هزار و 525 خدمت بصورت الکترونیکی به مشترکان ارائه شده است که از این تعداد 2 هزار و 518 مورد واگذاری انشعاب و عقد قرادرداد ، 118 مورد تغییر کاربری و 668 فقره تغییرذ مشخصات بوده است .
وی تصریح کرد : از ابتدای امسال 6 هزار و 903 فقره قبوض میان دوره در دفاتر پیشخوان به مشترکین صادر شده است .
معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی خاطر نشان کرد : از سال ها قبل در ارائه خدمات به صورت غیر حضوری والکترونیک بحث های بسیاری وجود داشت و برخی خدمات کم و بیش از سوی دولت و ادارات به صورت الکترونیک درآمد و در آن روز ها کمتر کسی فکر می کرد که این خدمات به چه میزان مفید خواهد بود. اما با وجود شیوع بیماری کرونا و جا خوش کردن آن در کشور اهمیت این موضوع بسیار زیاد و برای همه روشن شد
قدران ادامه داد : کاهش هزینه‌ها، صرفه‌جویی در وقت و انرژی، کاهش فساد اداری و افزایش سطح آگاهی مردم، ایجاد اشتغال توسط بخش خصوصی، اجرای عدالت اجتماعی با استفاده از شفافیت و دسترسی به اطلاعات ، کاهش شکاف دیجیتال بین بخش‌های روستایی و شهری ، گسترش عدالت اجتماعی و اقتصادی در بین بخش‌های دورافتاده، بهبود شرایط اقتصادی و فراهم کردن فرصت‌های اقتصادی برای جوامع محروم ازمزیت های مهم تحقق دولت الکترونیک است.
گفت: علاوه بر سامانه یادشده، درگاه‌های دیگری شامل میز خدمت حضوری، میز خدمت الکترونیک و سامانه پاسخ‌گویی ۱۲۲ برای ارائه خدمات به مشترکان شهرستان خوی نیز برقرار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار