خطیب جمعه اصفهان گفت: کشور آمریکا چهره واقعی پشت نقاب حقوق بشری خود را با حمایت از اسرائیل و جنایات آن بر همه جهانیان مشخص کرد.
کد خبر: ۱۱۳۶۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱ 03 November 2023

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مُجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان در مصلای امام خمینی(ره) این شهر گفت: امروز چهره واقعی پشت نقاب حقوق بشری آمریکا مشخص شده و اگر در هر نقطه‌ای از جهان جنایتی رخ داده است، نقطه خط مقدم آن ردی از آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی بیان کرد: مردم ایران در سال ۴۳ ندای امام خمینی(ره) را لبیک و در مقابل ادعای طاغوت ایستادگی کردند.

وی در ادامه صحبت‌های خود به مناسبت پیش روی در ۱۳ آبان اشاره و افزود: دشمنان این آب و خاک مهمترین سرمایه‌گذاری خود را روی دانش‌آموزان ایرانی داشته و سال‌هاست در تلاشند که از طریق تحقق سند ۲۰۳۰ در مدارس کشور نفوذ کنند.

وی تصریح کرد: البته تا کنون در راستای تحقق این هدف فریبنده ناکام بوده‌اند اما راهکاری که در زمینه مقابله با تلاش دشمنان پیش‌بینی می‌شود این است ما باید نقش بسیج دانش‌آموزی را به عنوان اولویت امروز جامعه بیشتر کنیم.

حجت‌الاسلام میردامادی با اشاره اتفاقات ۱۳ آبان اظهار کرد: دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) با تسخیر لانه جاسوسی به اسنادی دسترسی پیدا کردند که طی آن نقشه‌های شوم آمریکا برای ایران برملا شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار