رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان‌شمالی گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار سفر دولت به استان از محل تعهد سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ شد.
کد خبر: ۱۱۳۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸ 06 November 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، مرتضی بهزادفر اظهار کرد: این میزان اعتبار برای تحقق مصوبات سفر استانی دولت در قالب اسناد خزانه و به صورت نقد ابلاغ شده است.

وی افزود: از این میزان ۲ هزار و ۱۱۰ میلیاد ریال به صورت اسناد خرانه ابلاغ شده است.

به گفته بهزاد فر؛ سهم سازمان برنامه و بودجه از تامین اعتبارات مصوب سفر هیات دولت به استان، تامین ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در سال ۱۴۰۲ است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان‌شمالی بیان کرد: بیشترین این اعتبارات برای شتاب بخشی به طرح‌های راه و شهرسازی، بهداشت و درمان، نیرو، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی اختصاص یافته است.

وی با اشاره به ابلاغ ۷۴۰ میلیارد ریال برای تکمیل ۲ طرح عمرانی در خراسان شمالی، یادآور شد: پیش از این نیز ۴۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات توازن ملی برای تکمیل جاده بجنورد- جنگل گلستان و ۳۴۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات تنش آبی برای انتقال آب منطقه "پلنگ دره" به بجنورد ابلاغ شده بود.

بهزادفر افزود: اعتبار انتقال آب از منطقه "پلنگ دره" به بجنورد پس از سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در راستای تسریع بخشی به طرح اضطراری تامین آب بجنورد ابلاغ شد.

رییس جمهور در بیست ششمین سفر استانی دولت سیزدهم دوم تیرماه ۱۴۰۱ به خراسان شمالی سفر کرد.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستا‌ها سکونت دارند.
منبع/ایرنا

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار