نمایشگاه گل و گیاه، سوغات و صنایع دستی عصر دوشنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان و با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۳۶۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹ 06 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، مدیرعامل نمایشگاه کاسپین زنجان، آشنایی مردم با فرهنگ و آداب و رسوم و صنایع دستی و سوغات مناطق مختلف کشور را از اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه ذکر کرد.

سیدرضا قندیلی افزود: برگزاری نمایشگاه‌های گل و گیاه شرایطی را برای علاقه‌مندان ایجاد می‌کند که علاوه بر آشنایی و تماشای انواع گونه‌های گیاهی و گل‌های مناسب آپارتمانی، امکان خرید برای آن‌ها فراهم شود.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه با مشارکت استان‌های زنجان، گیلان، قم، اردبیل، کرمان و قزوین در گروه‌های کالایی گل و گیاه، مواد غذایی، عرقیات، ادویه، اکسسوری و گیاهان دارویی در فضایی بالغ یک هزار و ۵۰۰ مترمربع برگزار شده است.

این مسوول با بیان اینکه نمایشگاه گل و گیاه از بزرگترین و ارزشمندترین رویداد گل و گیاه ایران است ادامه داد: یکی از مزیت‌های اصلی فعالیت نمایشگاه‌های گل و گیاه خرید ارزان انواع گونه‌های گیاهی نسبت به بازار است.

نمایشگاه گل و گیاه، سوغات و صنایع دستی از ۱۵ تا ۱۹ آبان ماه جاری همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.
منبع/ایرنا

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار