دفتر مولوی عبدالحمید با صدور بیانیه‌ای به ادعای خبرگزاری اصولگرای فارس مبنی بر ارسال دستگاه ارتباطی از سوی یک نهاد امنیتی آمریکا به این دفتر واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۱۳۶۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷ 07 November 2023

 

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، متن بیانیه به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
«فَنَجْعَلْ لَعْنَةَ اللّهِ عَلَی الْكَاذِبِینَ»

خبرگزاری فارس با انتشار خبر جعلی و ادعای بی‌اساس «ارسال دو محموله تجهیزات استارلینک از سوی آژانس امنیت ملی آمریکا به دفتر مولوی عبدالحمید»، بار دیگر به تهمت و افترا و دروغ‌پردازی روی آورد.

متأسفانه برخی از نهادها و رسانه‌ها به هیچ اصلی از اصول اخلاقی پایبند نیستند و برای خاموش‌کردن صدای مطالبه‌گری و عدالت‌خواهی به انواع حیله‌ها و ترفندهای نامشروع متوسل می‌شوند.

خبر «ردیابی دو محموله از دستگاه‌های ارتباطی استارلینک در مسیر دفتر مولوی عبدالحمید» نشان از یک سناریوسازی مذموم دارد که هدف از آن تخریب وجهۀ مولوی عبدالحمید، اعمال فشار بیشتر بر او، عقده‌گشایی، پرونده‌سازی علیه اساتید و کارکنان دارالعلوم زاهدان، خاموش‌کردن صدای عدالت‌خواهی و انتقادهای خیرخواهانۀ مولوی عبدالحمید است. افراد واقع‌بین و منصف به خوبی می‌دانند که مولوی عبدالحمید و دیگر علمای دلسوز و مردمی وابسته به هیچ دولت خارجی نیستند و صرفا مطالبات برحق مردم را مطرح می‌کنند.

خبرگزاری فارس و دیگر رسانه‌های همسو بارها اقدام به تهمت و افترا علیه مولوی عبدالحمید کرده‌اند. ما به جای شکایت از این رسانه‌ها پیش مراجع ذی‌ربط، شکایت خود را به خدا می‌بریم تا بین حق و باطل قضاوت کند و دروغ‌گو را به سزای عملش برساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار