استاندار قم، گفت: کار فرهنگی زمان‌بر است و اثرگذاری آن در گرو کار مستمر و بدون تعطیلی‌ است.
کد خبر: ۱۱۳۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱ 08 November 2023

به گزارش تابناک قم، سید محمد آقامیری، استاندار قم روز گذشته در جلسه قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ استان قم که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، گفت: زحمات بسیاری در قرارگاه ۱۹ دی کشیده شده و اقدامات کاربردی در حوزه مسائل فرهنگی صورت گرفته است، اما کافی نیست.

استاندار قم با بیان اینکه دستگاه‌هایی که وظایف خود در زمینه‌های فرهنگی اجتماعی را انجام ندهند تنبیه می‌شوند، عنوان کرد: در مباحث فرهنگی نباید فقط بودجه لحاظ شود؛ بلکه باید تا حدی که ممکن است اقدامات پیشگیرانه انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه بایستی بستر و زمینه ایجاد ناهنجاری در سطح استان جمع شود، افزود: انتهای جامعه بی‌حجاب، رسیدن به جامعه سکولار است و امروز دشمن قم را مورد هجوم فرهنگی قرار داده، زیرا اینجا خواستگاه انقلاب و شهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها است.

آقامیری با بیان اینکه قدردان زحمات و تلاش‌های شهرداری قم هستیم؛ گفت: اما سیما و منظر شهر مقدس قم باید از نظر فرهنگی تغییر کند و انتظار از شهرداری در این زمینه زیاد است و باید اتفاقات جدیدی رقم بخورد.

وی تصریح کرد: بیش از ۶ هزارو ۹۰ شهید در استان قم داریم که ضروری است اهداف و آرمان‌های شهدا در دید و دسترس مردم باشد و سطح شهر مزین به نام، تصویر و پیام شهدا شود.

آقامیری بیان کرد: کار فرهنگی مثل کار توسعه می‌ماند و توسعه یافتگی برای کشور راه یک‌شبه نیست؛ ما الحمدلله با هدایت امامین انقلاب در حوزه فرهنگی به توسعه یافتگی می‌رسیم.

استاندار قم در پایان خاطرنشان کرد: کار فرهنگی زمان‌بر است و اثرگذاری آن در گرو کار مستمر و بدون تعطیلی‌ است و استمرار در فعالیت‌های فرهنگی باعث نتیجه بخشی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار