مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) گفت: انقلاب اسلامی مبتنی بر سه ضلع نورانی است که ضلع اول و مهم آن هدف مقدس است آن هدفی که ۲۵۰ هزار شهید و حضرت سیدالشهدا (ع) برای آن خون پاکشان را تقدیم کردند.
کد خبر: ۱۱۳۷۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳ 09 November 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین رضا کمالی، مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) امروز پنجشنبه در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه استان اظهار کرد: انقلاب اسلامی مبتنی بر سه ضلع نورانی است که ضلع اول و مهم آن هدف مقدس است آن هدفی که ۲۵۰ هزار شهید و حضرت سیدالشهدا (ع) برای آن خون پاکشان را تقدیم کردند.

وی ادامه داد: امام (ره) ۱۴ سال در تبعید به سر بردند، علما مرارت‌ها کشیدند، جانبازان درد و رنج تحمل کردند و اسرا پشت میله‌های زندان رژیم بعثی عراق صبر و طاقت را به جان خریدند تا این امنیت و آرامش را به ما رساندند آن هدف مقدس رسیدن به کمال نهایی تمدن اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: ضلع دومی که انقلاب مبتنی بر آن است و با آن حرکت می‌کند مردم و آحاد ملت ما هستند و ضلع سوم جانبخشی آن دو هدف و راهبری آن دو هدف با این مهم یعنی ولایت فقیه عنصر اصلی، قطب نما و شاخص اصلی جامعه اسلامی است.

مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) بیان کرد: امام بی امت کاری از او بر نمی‌آید ما برای اینکه این شاخص را حفظ کنیم باید مردم را پای نظام نگه داریم و مردم را در رسیدن به هدف مقدس تقویت کنیم. ما در سپاه و بسیج، نیرو‌های نظامی و انتظامی و خواص جامعه اسلامی راهبر مردم برای رسیدن به هدف مقدس تمدن اسلامی هستیم.

حجت‌الاسلام کمالی با بیان اینکه در مقابل این سه ضلع، سه ضلع را دشمن قرار داده است و جبهه باطل در برابر جبهه حق برنامه‌ریزی می‌کند و سناریو دارد افزود: سناریوهای، دارکوب، پشه مالاریا و حیفا که نظام کفر طراحی کرده است هر کدام از این سناریو‌های دشمن را نشناسیم ما را از پای در می‌آورد برای اینکه نگذارند ما به هدف اصلی تمدن سازی و نجات بشریت برسیم یک ضلع آن روشنفکران غرب زده، یک ضلع استکبار جهانی و ضلع دیگر استعمار است.

مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز سد عظیم انقلاب اسلامی که همچون درخت تنومندی شده است و شاخه‌ها و ثمرات آن هسته‌های مقاومت سرتاسر عالم را گرفته است عنوان کرد: هدف امام بود که انقلاب را به دنیا صادر کنیم ما برای رسیدن به هدف مقدس و محبوبیت جایگاه ولایت فقیه که لازمه‌اش در صحنه ماندن مردم است باید تلاش کنیم و مردم سالاری دینی شعار نظام است که از جلوه‌های آن انتخاباتی است که پیش رو داریم.

حجت الاسلام کمالی خاطرنشان کرد: امروز کسانی هستند که تبر برداشته اند بر ریشه این درخت محکم و تنومند انقلاب اسلامی و سد محکم در مقابل استکبار جهانی بزنند ما باید حواسمان جمع باشد برای جلوگیری از حرکت ددمنشانه دشمنان اسلام و ابزار دشمن را بشناسیم.

مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ابزاری که دشمن بر سر جریان حق می‌زند جریان علمی و تکنولوژی که در اختیار آنهاست دانست و افزود: ما برای تقویت بعد علمی و تکنولوژی نظام برای رسیدن به هدف مقدس چه کار کرده‌ایم؟ اولین اصل را در نظر داشته باشیم که عاقلانه برنامه‌ریزی کنیم همچنان که در جشنواره اشراف مالک اشتر دنبال می‌شود.

حجت الاسلام کمالی با بیان اینکه خستگی ناپذیری و عمل مجاهدانه عنصر دوم در راه رسیدن به هدف مقدس است گفت: سومین عنصر پشتکار است نظم و مدیریت و برخورد عاقلانه با مسائل پیش روی ما در نیرو‌های مسلح و تمام زیرساخت‌های نظام اشراف سه عنصر را باید دنبال کنیم.

مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) استان اظهار داشت: تعهد داشتن رمز اصلی موفقیت در برنامه‌ها و اقدامات است و افراد به ۴ دسته تقسیم می‌شوند انسان‌هایی که هیچ تعهدی در کارشان نیست و هدفی ندارند.

وی ادامه داد: انسان‌هایی که اعتماد به نفس ندارند و می‌ترسند اگر دنبال هدفی بروند به آن نرسند دنبال ریسک نیستند پس اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی را باور ندارند و گروه سوم انسان‌هایی که راه را تا آخر نمی‌روند و تا به مانع می‌رسند هدف را کنار می‌گذارند.

حجت الاسلام کمالی بیان داشت: خستگی ناپذیری از شروط اصلی رسیدن به تعهد است، چون ما هدف داریم باید خستگی ناپذیر باشیم آن چیزی که فلسطینی‌ها را در برابر رژیم نژادپرست و کودک‌کش صهیونیستی سر پا محکم و استوار نگه داشته هدف مقدس تلاش مجاهدانه و باور قلبی آن‌ها به خداوند است.

وی افزود: گروه چهارم از کسانی که تعهد آنان سنجیده می‌شود کسانی که سرسخت و مصمم هستند هدف را تعیین و نسبت به آن وفادار هستند آفرین بر شما امت غیور، ولایت مدار و مصمم در راه رسیدن به هدف.

مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) استان گفت: میدان گاهی نظامی، گاهی مقابله با جنگ نرم و زمانی میدان علمی می‌شود شاخص را در این میدان فرمانده سپاه در هر رده مشخص می‌کند وقتی جهاد مقدس شود نتیجه تلاش را می‌بینید تعهد کاری خواسته اسلام از ما است تلاش ما برای این است که در کارمان اثربخشی داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه خودتان را در هر زمانی متناسب با میدان‌ها در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی آماده کنید خاطرنشان کرد: امروز که رهبر انقلاب به ما می‌فرمایند به قله نزدیک هستیم جا زدن ممنوع است، چون سخن ولایت حق است دچار ضعف ایمان نشویم برگ برنده دست ما است.

حجت الاسلام کمالی در پایان گفت: وعده خداوند حق است عمل عاقلانه با تدبیر را سرلوحه کارمان قرار دهیم خدایی که ما را از حمله صحرای طبس نجات داد، از اروند عبور داد، از خرمشهر‌ها گذراند و فتنه‌های کور دشمن خنثی شد، از این فتنه هم عبور می‌دهد ما وظیفه داریم با جهاد تبیین به فوریت و عینیت پای کار انقلاب باشیم.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار